Více

Fashion TV bude zastupovat skupina Lagardère Advertising

[Tisková zpráva] Praha – Prodej reklamního prostoru na lifestylové kabelové televizi Fashion TV přebírá od počátku července jedno z největších tuzemských mediálních zastupitelství Lagardère Advertising (LA). Součástí dohody o spolupráci mezi společností Carolinas Corporation, která je držitelem licence a provozovatelem Fashion TV v ČR a na Slovensku a LA je též návrat Petry Pácl na pozici obchodní ředitelky společnosti Lagardère Advertising. Pácl tuto pozici opustila loni na podzim, kdy se zapojila do budování Fashion TV.

Do pracovního portfolia Petry Pácl bude patřit i prodej reklamního času na Fashion TV. „Fashion TV nepovažujeme za konkurenci, naopak nacházíme spolu řadu synergií. Toto spojeni vítají i naši dlouhodobí zákazníci, zejména z lifestyloveho segmentu,“ řekl Bronislav Kvasnička, generální ředitel Lagardère Advertising. „Naše společnost již rozšiřuje svoji působnost do oblasti multimédií, zejména televizní produkce a internetu. Jsme rádi, že se k nám vrací Petra Pácl a věříme, že spolupráce mezi naším mediálním zastupitelstvím a Fashion TV bude přínosná pro obě strany,“ dodal Kvasnička.

Fashion TV nabízí reklamu jak ve formě klasické inzerce, tak komerčně zaměřených reportáží. Během prvních měsíců svého fungování navázala televize spolupráci s řadou velkých klientů, například s mobilními operátory, bankami či dovozci vín a destilátů. Inzertními partnery stanice se stala též řada klientů z oblasti životního stylu, zejména bary, restaurace a eventové společnosti.

Fashion TV, jedna ze tří největších kabelových televizí světa, začala 1. března vysílat v České republice a na Slovensku. V obou zemích si její signál může naladit více než milion domácností. Fashion TV byla založena v roce 1997 podnikatelem Michelem Adamem a stala se v oblasti módy a životního stylu největším televizním kanálem, který vysílá celý týden 24 hodin denně. Má zastoupení v téměř 200 zemích šesti kontinentů a pokrývá přes 340 milionů domácností.

Lagardère Advertising je největším mediálním zastupitelstvím na časopiseckém trhu v ČR – jedničkou na trhu jak v podílu inzertních stran, tak v inzertních příjmech a nyní vstupuje i na slovenský trh. Portfolio společnosti, zahrnuje více než dvacet titulů dvou předních vydavatelství – Hachette Filipacchi 2000 a Burda Praha. Tyto tituly pokrývají tři klíčové segmenty časopiseckého trhu – segment životního stylu, vysokonákladových a zájmových titulů. Z lifestylových titulů patří do portfolia zastupitelství například Elle, Marianne, Maxim, Instyle a Apetit. Nedávný relaunch Apetitonline.cz, Maxim.cz a Elle.cz je součástí digitálního rozvoje společnosti.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+