Více

Evropě 2 meziročně narostla poslechovost o pět procent

[Tisková zpráva] [Praha 2. listopadu 2005] – Období největších posluchačských úspěchů Evropy 2 i nadále pokračuje. Oproti stejnému období loňského roku Evropě 2 přibylo 34 000 posluchačů na současných 679 000 denně, její podíl na trhu činí 8,1 procent. Tato zjištění vyplývají z nejnovějšího Mediaprojektu, který shrnuje poslechovost rádií, sledovanost televize a čtenost tisku za druhé a třetí kalendářní čtvrtletí tohoto roku.

Meziroční srovnání poslechovosti, jako nejdůležitější ukazatel úspěchu rádia, pro Evropu 2 vyznívá po těchto výsledcích opět skvěle, uvádí Petr Vladyka, ředitel programu Evropy 2. I v dalším kvartálu budeme bojovat o to, aby se nám opět podařilo překonat čísla, která nám Mediaprojekt naměřil před rokem, což by v takovém případě znamenalo další dlouhodobý a kontinuální růst naší trendové hudební stanice pro mladé.

Pozice Evropy 2 v cílové skupině 12 až 39 let je neotřesitelná, což potvrdily i tyto výsledky, zdůrazňuje Martin Konrád, obchodní ředitel mediálního zastoupení Regie Radio Music.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+