Více

Evropa 2 změnila logo a startuje novou kampaň

[Tisková zpráva] Praha 30. března 2006 -- Evropa 2 uvede k 1. dubnu 2006 svůj nový logotyp. Na jeho podporu a na podporu hudebního image Evropy 2 se od téhož data rozjede intenzivní reklamní kampaň, tradičně viditelná především na billboradech po celé republice a v tisku.

„Evropa 2 je nejposlouchanějším hudebním rádiem v ČR a naše značka musí tuto skutečnost na první pohled vyjadřovat,“ zdůrazňuje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Evropy 2, a pokračuje: „Původní značka vznikla podle loga francouzské Evropy 2 a byla profesionálně zpracována při startu našeho rádia. Nová značka Evropy 2 využívá grafické atributy a celkovou známost našeho původního loga, takže ji posluchači dokážou jednoznačně rozpoznat a identifikovat s naším maximem muziky.“ Hlavní barvou loga i celého rádia zůstává tmavě modrá, která je doplněna červenou, a to zvláště ve stylizovaném blesku, jenž je pro logo Evropy 2 charakteristický.

Nové logo zaznamenají posluchači především díky nové reklamě. Bude se jednat o velmi silnou sedmitýdenní tiskovou kampaň (celostranné inzeráty se objeví především v populárních týdenících a supplementech) a billboardovou kampaň, v jejímž rámci bude po celé republice využito několik set billboardových ploch. Motiv kampaně se objeví i na reklamních plochách ve školách.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+