Více

Evropa 2 a Frekvence 1 zahajují exkluzivní spolupráci s ČMFS!

[Tisková zpráva] Rádia Evropa 2 a Frekvence 1, patřící mediální společnosti Lagardère, od letošního léta spolupracují s Českomoravským fotbalovým svazem jakožto exkluzivní rozhlasoví partneři. V těchto dnech se na obou rádiích rozjíždí masivní podpora nejen české fotbalové reprezentace v souvislosti s prvním ostrým kvalifikačním zápasem o účast na Euro 2012, ale celého českého fotbalu.

„Naše rádia tradičně podporují sport ve všech podobách. Věřím, že pomůžeme českému fotbalu zpět na výsluní, třeba i proto, že myšlenka „dělat rádio“ ve mně dozrála ve chvíli, kdy jsem jako kluk poslouchal právě přenos fotbalového utkání,“ hodnotí zahájení spolupráce s ČMFS prezident společnosti Lagardère Active ČR Michel Fleischmann.

Petr Vladyka, ředitel rádia Evropa 2 novou spolupráci komentuje: „Evropa 2 se dlouhodobě a nutno říci, že úspěšně, snaží být u všech aktuálních fenoménů, kterým fotbal bezesporu je. Té spolupráce si velmi vážím a pevně věřím, že naše „Maxximum muziky“ půjde ruku v ruce nejen s „Maxximem gólů“, ale zejména s „Maxximem fair play“.

Počínaje červencem letošního roku se Evropa 2 a Frekvence 1 staly oficiálními mediálními partnery ČMFS v souvislosti s fotbalovou Gambrinus ligou, fotbalovou Reprezentací ČR „A“, fotbalovou reprezentací ČR „U-21“, Pohárem ČMFS (Ondrášovka Cup) a anketou Fotbalista roku.

„Nejsme jenom proud hudby a díky našemu unikátnímu programu dokážeme partnerství náležitě využít. Nabídneme posluchačům například fotbalové pondělky, kdy ve Sportbaru Frekvence 1 každé pondělí moderátor Aleš Valenta přivítá fotbalového hosta. Hráči, trenéři, rozhodčí, lidi z fotbalového svazu budou s Alešem rozebírat a hodnotit aktuální ligové kolo. A duo Těžkej Pokondr bude mít díky partnerství k dispozici špičku našeho fotbalu pro své jedinečné rozhovory. To je ale opravdu špička ledovce, protože heslo „žijeme fotbalem“ teď platí pro celou Frekvenci 1,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.

První smlouva mezi oběma stranami je uzavřena na dvě sezóny a bude vrcholit právě v době konání Euro 2012.

„Chceme cílit mimo jiné na mladé lidi a fotbalisty, a to se nám díky Evropě 2 daří. S Frekvencí 1 se díky zajímavým formátům dostáváme i mimo sportovní rubriky, čehož si velmi ceníme,“ dodává ke spolupráci Petr Svěcený,tiskový mluvčí ČMFS.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+