Více

Druhá šance u diváků boduje

[Tisková zpráva] Unikátní projekt televize Nova Druhá šance přitahuje zájem televizních diváků. Šestý díl vysílaný ve čtvrtek 2. dubna 2009 zaznamenal velký ohlas zejména u mladých žen a mužů. V cílové skupině Ž15-24 si ho nenechalo ujít 57,02 % divaček u televizních obrazovek, v cílové skupině M15-24 to bylo 54,53 % diváků.

Praha 3. dubna 2009 – Hrdinkou šestého dílu Druhé šance, kterou odvysílala televize Nova ve čtvrtek 2. dubna 2009 od 21.20 hodin, byla bývalá modelka Linda. Její životní příběh, mapující pád na dno, boj se závislostí na drogách a snahu postavit se s pomocí pořadu znovu na vlastní nohy, dosáhl v cílové skupině D15–54 podílu na sledovanosti 44,10 %. V cílové skupině 15+ se na pořad dívalo více než 1,4 milionů televizních diváků. Rekordního podílu na sledovanosti, 57,02 %, dosáhl pořad v cílové skupině Ž15–24, skvělý výsledek zaznamenal i v cílové skupině M15–24, v níž dosáhl podílu na sledovanosti 54,53 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+