Více

ČT24 na reklamním trhu

[Tisková zpráva] Od počátku listopadu se otevře možnost komerční komunikace ve vysílání zpravodajského kanálu České televize ČT24. Od května je ČT24 dostupná prostřednictvím digitálního vysílání, na satelitních a kabelových televizích.

Podle aktuální analýzy útvaru Výzkumu programu a auditoria ČT sledovalo v poslední době alespoň část vysílání ČT24 téměř 1 100 000 diváků, ať už doma nebo někde jinde.

Profil a obsah nabídky, která bude zahrnovat klasickou reklamu a sponzoring, budou plně podřízeny charakteru stanice. Omezené množství otevíraných reklamních bloků i pořadů vytipovaných do nabídky pro sponzoring bylo zvoleno s důrazem na zachování kvality a plynulosti zpravodajského servisu ČT24. Specifickému obsahu stanice i její cílové skupině bude odpovídat i struktura reklamních klientů a způsob jejich prezentace ve vysílání.

Zpravodajský kanál ČT24 potvrdil v prvních 5 měsících své existence všechna základní očekávání vložená do svého vysílání a stojí před další etapou svého rozvoje, říká generální ředitel ČT Jiří Janeček.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+