Více

ČT dementuje informace o snížení cen reklamy

[Tisková zpráva] Česká televize uvádí na pravou míru informace publikované v meziročním srovnání ceníků TV stanic společnosti Admosphere, s. r. o. Cena reklamy v ČT si i v roce 2011 udržuje hladinu z let 2009 a 2010.

Česká televize jednoznačně dementuje informace o snížení cen reklamy v ČT uvedené v tiskové zprávě společnosti Admosphere, s. r. o. z 12. dubna 2011.

V diskutované tiskové zprávě, kterou dále citovala ČTK a další média, se mimo jiné uvádí: „Naopak kanály ČT1 a ČT2 ceníkové ceny snížily. V porovnání s prvním kvartálem loňského roku zlevnila ČT1 průměrně o 16 %, ČT2 až o 38 %.“

Česká televize musí tyto informace uvést na pravou míru. „Ceníková cena reklamy v roce 2011 vychází z cenové hladiny let 2010 a 2009 a udržuje stejnou úroveň,“ zdůrazňuje obchodní ředitel ČT Robert Kvapil.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+