Více

ČESKÝ ROZHLAS USPĚL V ANKETĚ ZLATÝ STŘEDNÍK 2006

[Tisková zpráva] PR Klub ve čtvrtek 5. dubna 2007 vyhlásil na slavnostním večeru v divadle Archa výsledky 5. ročníku soutěže Zlatý středník 2006. Uspěl i Český rozhlas. V kategorii Výroční zpráva obdržel ocenění TOP RATED za Ročenku Českého rozhlasu.

Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků či služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

V poslední době jde již o několikáté ocenění, které na poli hodnocení úrovně Český rozhlas obdržel. Vedle již zmíněného Zlatého středníku, byl v minulých dnech Český rozhlas znovu oceněn společností Reader´s Digest Výběr jako nejdůvěryhodnější rádio certifikátem Dobrá značka 2007 a opakovaně i oceněním CZECH TOP 100. V této anketě obsadil Český rozhlas 1. místo ve své kategorii.

„Všechna tato ocenění jsou velmi potěšujícím, ale i logickým vyústěním stále se zvyšujícího kreditu Českého rozhlasu v očích i uších veřejnosti. Jsme velmi rádi, že i odborníci nyní ocenili toto naše snažení,“ řekl v reakci na poslední ocenění výkonný ředitel Josef Havel.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+