Více

ČESKÁ TELEVIZE = jeden úspěch za druhým

[Tisková zpráva] Sobotní nabídku České televize diváci přivítali s velkým zájmem. Mezi 20.05 a 23.00 hod. si programy České televize zvolilo 48,22 % diváků v danou dobu u obrazovek.

Na prvním programu se na Cestu necestu s Miroslavem Donutilem vydalo 1 987 000 diváků, z toho 1 931 000 dospělých a 56 000 děvčat a chlapců ve věku od 4 do 14 let. Vypravěčským uměním Miroslava Donutila se pobavilo 22,5 % dospělých při podílu 46,29 %. Děti ve věku od 4 do 14 let pořad sledovaly v počtu 5,1 % při podílu 21,61 %.

I následující sobotní pořad si získal početné publikum. Dva skvělí lupiči Sean Connery a Catherine Zeta-Jonesová se v americko-britské romantické krimikomedii Past vydali na největší loupež své kariéry. Při tom je provázel 1 milion diváků, 984 000 dospělých a 22 000 dětí (4–14 let). Úspěšný film tak sledovalo 11,5 % starších 15 let při podílu 29,21 % a 2,0 % dětí při podílu 11,63 %.

Na záznam představení nejúspěšnějšího českého muzikálu skladatele Karla Svobody Drákula, vysílaného na programu ČT2, se dívalo přes půl milionu diváků (sledovanost dospělých 5,9 % při podílu 13,60 %). Také další pořad na ČT2 byl vysílán jako vzpomínka na zesnulého hudebního skladatele a jeho tvorbu. Pořad Kam zmizel ten starý song (2005) s Karlem Svobodou si nenechalo ujít 629 000 dospělých, tj. 7,3 % při podílu 23,46 %.

Rovněž páteční večer na ČT1 vzbudil velký ohlas diváků. Filmovou pohádku, kterou ČT1 nabídla od 20 hodin Císař a tambor, přivítalo 1 656 000 diváků, z toho 1 447 000 dospělých a 209 000 dětí (4 – 14 let). Sledovalo ji 19,1 % děvčat a chlapců od 4 do 14 let, při podílu na publiku 59,54 % a spolu s nimi se dívalo také 16,9 dospělých při podílu 36,15 %. Následující 13. komnata Ládi Kerndla oslovila 1 351 000 dos­pělých, tj. 15,7 % při podílu 35,73 % a talk show Jana Krause Uvolněte se, prosím sledovalo 1 440 000 dos­pělých, tedy 16,8 % při podílu 40,27 %.

Na skvělou Calistu Flockhartovou v seriálu Ally McBeal si počkalo 524 000 dospělých, tj. 6,1 % při podílu 23,41 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+