Více

Komedie Bobule přilákala v sobotu více než 2 miliony diváků

[Tisková zpráva] Televizní premiéru filmového hitu s názvem Bobule si v sobotu večer nenechalo ujít 53 % televizních diváků u obrazovek, což bylo více než dva miliony diváků v cílové skupině 15+. V cílové skupině 15-54 sledovalo Bobule 60 % diváků a letní komedie o víně, na jejímž vzniku se TV Nova podílela jako koproducent, se stala nejsledovanějším sobotním nezpravodajským pořadem.

Praha 25. října 2009 – Příběh inteligentního podvodníčka, který se před spravedlností utíká schovat ke svému dědovi do vinařského kraje na Moravu, přilákal v sobotu večer 60 % diváků v cílové skupině 15–54 let. Dohromady ho sledovalo 53 % diváků v cílové skupině 15+, což v absolutních číslech odpovídá 2 milionům a 8 tisícům diváků. Film Bobule se tak stala nejsledovanějším sobotním pořadem kromě zpravodajství ze všech televizních stanic.

Soutěž královny krásy Miss ČR na České televizi sledovalo v cílové skupině 15–54 14 % diváků, na vyhlášení se pak v této cílové skupině dívalo 25 % diváků. Podíl na sledovanosti tohoto pořadu je méně než poloviční ve srovnání s rokem 2008, kdy ho 15. března 2008 vysílala TV Nova s podílem 43,21 % diváků v cílové skupině 15–54.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+