Více

Sledovanost show Česko Slovensko má talent 2 – podzim 2011

Druhý ročník talentové show Česko Slovensko má talent je hlavním podzimním programovým tahákem televize Prima a slovenské televize Joj. Přinášíme vám data sledovanosti této soutěže za obě televize, rozdělená podle jednotlivých dílů show a na dvě nejdůležitější cílové skupiny v obou zemích: u České republiky na diváky starší 15 let (na tu cílí Prima především) a diváky od 15 do 54 let (na ty cílí hlavně konkurenční Nova), u Slovenska na diváky starší 12 let a diváky od 12 do 54 let (na tuto skupinu programuje televize Joj). Tabulku s daty budeme průběžně aktualizovat po každém odvysílaném dílu Talentu.

Sledovanost show Česko Slovensko má talent 2, podzim 2011
Česká republika – televize Prima Slovensko – televize Joj
Datum Cílová skupina D15+ Cílová skupina D15–54 Cílová skupina D12+ Cílová skupina D12–54
neděle 4.9.2011 rating 8,3%, share 17,62%, 733 000 diváků rating 7,7%, share 19,12%, 441 000 diváků rating 12,7%,share 29,7%, 602 000 diváků rating 12,2%,share 32,7%, 416 000 diváků
neděle 11.9.2011 rating 11,5%, share 25,87%, 1 016 000 diváků rating 10,6%, share 28,00%, 606 000 diváků rating 12,9%, share 28,6%, 612 000 diváků rating 12,8%, share 32,7%, 437 000 diváků
neděle 18.9.2011 rating 12,4%, share 25,57%, 1 089 000 diváků rating 11,3%, share 27,51%, 650 000 diváků rating 17,4%, share 40,2%, 822 000 diváků rating 17,9%, share 47,7%, 613 000 diváků
neděle 25.9.2011 rating 12,7%, share 27,80%, 1 127 000 diváků rating 12,0%, share 30,27%, 691 000 diváků rating 18,0%, share 40,30%, 853 000 diváků rating 18,2%, share 45,50%, 623 000 diváků
neděle 2.10.2011 rating 15,8%, share 33,77%, 1 396 000 diváků rating 14,0%, share 34,07%, 806 000 diváků rating 18,3%, share 40,3%, 865 000 diváků rating 17,6%, share 44,7%, 603 000 diváků
neděle 9.10.2011 rating 14,5%, share 29,90%, 1 275 000 diváků rating 13,4%, share 33,01%, 770 000 diváků rating 19,0%, share 40,20%, 900 000 diváků rating 18,4%, share 43,60%, 628 000 diváků
neděle 16.10.2011 rating 16,1%, share 33,65%, 1 415 000 diváků rating 15,0%, share 37,00%, 859 000 diváků rating 20,7%, share 44,0%, 978 000 diváků rating 19,4%, share 47,40%, 662 000 diváků
neděle 23.10.2011 rating 15,3%, share 31,78%, 1 344 000 diváků rating 14,0%, share 34,25%, 804 000 diváků rating 18,3%, share 39,90%, 864 000 diváků rating 18,4%, share 46,20%, 628 000 diváků
neděle 30.10.2011 rating 15,0%, share 32,50%, 1 326 000 diváků rating 14,4%, share 36,28%, 825 000 diváků rating 17,6%, share 40,00%,835 00­0 diváků rating 17,2%, share 44,10%, 587 000 diváků
neděle 6.11.2011 – 1. semifinále rating 11,8%, share 23,71%, 1 041 000 diváků rating 10,7%, share 24,67%, 612 000 diváků rating 18,2%, share 39,30%, 861 000 diváků rating 16,7%, share 41,20%, 570 000 diváků
neděle 6.11.2011 – rozhodnutí rating 8,4%, share 30,64%, 736 000 diváků rating 7,7%, share 32,77%, 443 000 diváků rating 11,3%, share 36,40%, 533 000 diváků rating 11,2%, share 38,40%, 382 000 diváků
neděle 13.11.2011 – 2. semifinále rating 13,0%, share 27,04%, 1 145 000 diváků rating 11,9%, share 28,84%, 684 000 diváků rating 17,5%, share 39,40%, 826 000 diváků rating 15,7%, share 40,70%, 538 000 diváků
neděle 13.11.2011 – rozhodnutí rating 7,9%, share 31,32%, 698 000 diváků rating 7,3%, share 32,76%, 417 000 diváků rating 10,7%, share 42,70%,508 00­0 diváků rating 9,9%, share 44,00%, 340 000 diváků
neděle 20.11.2011 – 3. semifinále rating 14,0%, share 29,18%, 1 237 000 diváků rating 12,3%, share 30,34%, 706 000 diváků rating 17,4%, share 37,40%, 825 000 diváků rating 16,0%, share 38,70%, 549 000 diváků
neděle 20.11.2011 – rozhodnutí rating 10,2%, share 37,09%, 898 000 diváků rating 9,3%, share 40,28%, 536 000 diváků rating 12,4%, share 39,40%, 588 000 diváků rating 11,8%, share 39,90%, 403 000 diváků
neděle 27.11.2011 – Velké finále rating 14,6%, share 30,60%, 1 287 000 diváků rating 12,4%, share 30,53%, 714 000 diváků  — doplníme — rating 17,4%, share 42,2%, 594 000 diváků
neděle 27.11.2011 – rozhodnutí rating 13,1%, share 52,07%, 1 158 000 diváků rating 10,7%, share 50,92%, 613 000 diváků  — doplníme — rating 14,6%, share 54,4%, 499 000 diváků

Zdroj: FTV Prima/ATO – Mediaresearch, TV Joj/PMT

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+