Více

Odborná konference DIGImedia 2008

Asociace českých reklamních agentur (AČRA) pořádá ve čtvrtek 12. června 2008 třetí ročník odborné konference o digitalizaci, médiích a komunikaci DIGImedia 2008. Akce proběhne v kongresovém sále České televize na Kavčích horách a prostřednictvím přímého přenosu na zpravodajském kanále ČT 24 a on line zpravodajství serveru DigiZone.cz ji budete moci sledovat i vy.

Kavčí hory


Kdy: ve čtvrtek 12. června 2008

Kde: Kongresový sál České televize, Praha – Kavčí hory


Moderují: Martin Veselovský a Václav Sochor

Podtitul konference: Jak ovlivní digitalizace mediální prostředí v České republice?

Cílem třetího ročníku konference DIGImedia je přispět k výměně odborných informací a v mediálních výstupech informovat o aktuální situaci s procesem digitalizace odbornou i laickou veřejnost a televizní diváky. Část konference bude živě přenášet zpravodajský kanál ČT 24, on line zpravodajství z celé konference se v průběhu dne objeví na serveru DigiZone.cz (včetně audiozáznamů jednotlivých bloků a prezentací všech hostů). Exkluzivní zpravodajství přinese i mediální partner, týdeník Strategie.

Záštitu nad akcí převzal ministr vnitra Ivan Langer

DIGImedia 2008 logo velké

Program konference

Časový harmonogram
8:15 Registrace
8:55 Oficiální zahájení konference
9:00 I. BLOK – moderuje Martin Veselovský
9:00 1. část – Digitalizační proces v polovině roku 2008
Mediální politika státu
Technický plán přechodu: a co dál?
Veřejnoprávní multiplex a jeho komunikační možnosti
Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace
Hosté: Jiří Oberfalzer (Senát PČR), Petra Smolíková (MK ČR), Zdeněk Duspiva (NKS), Pavel Dvořák (ČTÚ), Pavel Hanuš (ČT)
10:30 Přestávka
11:00 2. část – Televize: ztráta ultimátního vlivu pokrytím?
Digitalizační proces v Německu a dopady na mediální trh
DVB-T vs DVB-S: aneb kdo se směje naposledy?
CS LINK: společná satelitní platforma pro placenou a terestrickou televizi
TV NOVA: konvergence médiatypů jako obchodní obrana?
Digitální televize On air: Z1 – Nové zpravodajství a komunikace
Efektivita zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním
Hosté: Gerhard Schaas, Martin O. Kubacki (SES Astra CEE), Petr Dvořák (TV Nova), Marek Singer (Prima TV, Martin Janků (Media Vision), Martin Mrnka (Z1), Kamil Levinský (ČRa), Jiří Balvín (Óčko), Pavel Hanuš (ČT)
13:00 Přestávka na oběd
14:00 II. BLOK – moderuje Václav Sochor
14:00 1. část – Vliv digitalizace na vývoj mediálního a reklamního trhu
Prognóza vývoje mediálního trhu, Pokles sledovanosti TV: objektivní situace, nebo náhoda?
Pokles sledovanosti TV v Německu, změna pozic na mediálním trhu, reakce reklamního trhu, segmentace cílových skupin
HDTV – velké téma spotřební elektroniky?
Hosté: Gerhard Schaas, Martin Nováček (OMD), Josef Wagenknecht, Leoš Pohl (CDG. Gital), David Bártík, Štěpán Kotrba (Britské listy)
15:30 Přestávka
15:45 2. část – Digitalizace: Nové příležitosti pro zadavatele
PUSH nebo PULL? Ne co chce digitalizace, ale co chce klient
Jak ovlivní digitální stanice vývoj reklamního trhu?
Segmentace cílových skupin – nové příležitosti
Hosté: Hynek Cimoradský, Martin Nováček, Josef Wagenknecht, Leoš Pohl
17:00 Ukončení konference

Účastnický poplatek: 7 500,– Kč + DPH

Událost DIGImedia 2007 logo

Minulý ročník konference DIGImedia 2007

Zajímá vás, jak vypadal loňský druhý ročník odborné konference DIGImedia 2007? Přečtěte si on line zpravodajství serveru DigiZone.cz (a prohlédněte fotogalerii), shrnující článek a stáhněte si prezentace jednotlivých hostů. Dopolední bloky kompletně přenášel zpravodajský kanál ČT 24, a stejně jako loni, i letos tento program nabídne monotematické diskuse věnované digitalizaci televizního vysílání.

Bližší informace a přihlášky:

AČRA logo

AČRA M.K., Holušická 3, 148 01 Praha 4, tel.: 272 661 061, web: www.acra-mk.cz, e-mail: acra@acra-mk.cz

Projektová manažerka konference:

Mirka Padevětová, tel.: 602 346 840 , e-mail: mirka.pa9@tis­cali.cz

Generální partneři

Skylink

Logo Astra

Hlavní partner

Česká televize logo velké


Partneři

čro

Cisco

olympus

Subjekt T-Systems PragoNet logo

rpr

Subjekt České Radiokomunikace logo

digikoalice

commonline

medea

Subjekt Samsung

český institut reklamy

STEM/MARK

servodata

At-media

hanton

At-media


Hlavní mediální partneři

Strategie
z1

Logo DigiZone


Mediální partneři

sdelovaci technika

vyber

marketing

instore

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+