Více

Vyplatí se investice do strategie, řízení a vyhodnocení obsahu? Ano!

Obsah je dnes nejsilnější a zároveň nejsložitější nástroj firemního marketingu a PR. Staňte se jednou z firem, jejichž obsahový marketing opravdu funguje.

Na letošní konferenci Content First vystoupí desítka odborníků přinášející nepřeberné množství vlastních poznatků, nápadů a zajímavých rad. Nahlédnete do tajů nových nástrojů pro obsahový marketing, najdete inspiraci z odborných případových studií, získáte vychytávky pro sociální média a zjistíte, jak správně obsah měřit a vyhodnocovat.

Co vás na konferenci čeká?

Firemní content vs. nekomerční texty

O rozdílech mezi psaním scénářů a žurnalistiky od komerčních textů bude v rámci své prezentace mluvit Tomáš Baldýnský z České Televize. Poradí vám, jak psát chytlavé příběhy tak, aby upoutaly pozornost čtenářů, a zároveň zhodnotí kvalitu aktuálních reklamních textů.

Úsměv je konverze

UX designer Adam Fendrych poukáže na důležitost zapojení špetky zábavy do firemního obsahu, která vám může výrazně pomoci okořenit celkový dojem. Naučíte se dělat obsah zábavně, zaujmout návštěvníky vašich webových stránek na první pohled a získat si jejich loajalitu.

Veřejnoprávní neznamená nudný, komerční neznamená plytký

Odpovědi na otázky co vlastně znamená „zajímavý obsah“ a zda se vůbec dá rozdělit na komerční a veřejnoprávní přinese Editor inovací Filip Rožánek z vydavatelství Economia.

Měřte a vyhodnocujte obsahový marketing

Pokud se ve vaší firmě zabýváte měřením a vyhodnocováním obsahového marketingu, jistě uvítáte prezentaci webového analytika Zdeňka Hejnáka z Dobrého webu, který vám představí tipy, jak na to.

Konference Content First se uskuteční ve středu 10. června 2015 od 9 hodin v konferenčním centru OKsystem na Praze 4.

Podívejte se na podrobný PROGRAM konference a zajistěte si své místo včasnou REGISTRACÍ.

Hlavními partnery konference jsou digitální agentura Dobrý web, ExperienceU, výzkumná agentura Ipsos, digitální contentová agentura Newcast a SentiOne. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru a Tyinternety.cz. Konferenci organizuje Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+