Více

Už za tři týdny se uskuteční 9. ročník Internet Advertising Conference

Největší konference o internetové reklamě v ČR slibuje novinky z RTB, případové studie značek Mattoni a Peugeot, zahraniční řečníky, kteří v Česku ještě nevystupovali a nejen to.

Marketingoví a mediální odborníci, mediální a reklamní agentury, zadavatelé internetové reklamy, poskytovatelé obsahu, internetová média a členové SPIR se sejdou v úterý 12. dubna v prostorách Clarion Congress Hotel Prague, kde SPIR pořádá již 9. ročník Internet Advertising Conference.  

Vypadá to, že marketingovým buzzwordem pro rok 2016 bude „YouTube“. Asi už není tajemstvím, že firmám se spolupráce s influencery z mladé generace vyplácí. A tak je nejvyšší čas popřemýšlet, jestli by se taková kampaň hodila i do vaší marketingové strategie. V Mattoni už se do toho pustili a z jejich zkušenosti teď můžete na konferenci čerpat i vy.   Během prezentace Jitky Altman z Karlovarských minerálních vod se dozvíte, jak si s tím v Mattoni poradili.

Aleš Zavoral z Peugeot Česká republika společně s Petrem Jelínkem z Business Factory vám během jejich přednášky ukážou, jak efektivně získávat zákazníky na Facebooku. Čekají vás užitečné tipy, jak správně a efektivně pracovat s daty, která sbíráte a máte již k dispozici.

Diverzifikace různorodých zařízení a komunikačních kanálů jde ruku v ruce se vzrůstající poptávkou po inteligentních, kreativních a poutavých kampaní. Pomoc můžeme hledat v programatickém řešení. To přináší skvělé příležitosti při využívání existujících dat a automatizovaných procesů k budování bezpečné a výrazné online přítomnosti. Damian Huba z Googlu se této problematice bude věnovat ve své prezentaci, kde mimo jiné vysvětlí, proč Programmatic není jen výkonnostní, ale i brandová disciplína.

Programaticky nakupovaná videoreklama je hitem letošním sezóny a zaujímá stále větší podíl na trhu. Zájem o ni se zvětšuje a je viděna jako prémiový formát. Nyní je to stále novinka a prochází poměrně rychlým vývojem, který do budoucna bude ještě zrychlovat. Programatické video bude expandovat i do nových médií. Další informace, trendy a budoucí vývoj prozradí Stanislav Mottl z R2B2.

Získat data pro cílení kampaní už dnes není problém. Cena, kterou za ně platíte, ale často neodpovídá jejich reálné hodnotě. Klíčové je proto umět posbírat z různých zdrojů jen ta skutečně relevantní data a sloučit je do funkčního celku. Pak dokážete zvýšit efektivitu kampaně i o desítky procent. Lukáš Kružberský během své přednášky odhalí, jak to dělají u nich v Red Media.

Už teď je jasné, že Internet Advertising Conference bude událost s největší koncentrací mediálních profesionálů na metr čtvereční. Tak se přidejte i vy a přijďte 12. dubna načerpat novou inspiraci.

Podrobné informace o programu, přednášejících a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference 2016.

Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+