Více

PR v digitální éře – co funguje a co nefunguje v reálném světě

PR využívá v České republice ¾ firem. To však neznamená, že stejné množství s ním umí také efektivně pracovat a využít ve svůj prospěch. Kde získat tipy a triky na fungující PR?

O PR se toho na internetu dočtete spoustu. Co vám už internet nenabídne jsou praktické ukázky realizovaných případů spolu s konkrétními čísly, zkušenostmi a tipy od samotných tvůrců. Nenabídne vám ani setkání s lidmi z oboru a možnost diskuze nad problémy, s nimiž se musíte dnes a denně potýkat. A právě od toho tu je konference PR v digitální éře, která vám vše zmíněné na jednom místě poskytne. Její druhý ročník proběhne v úterý 30. září v pražském hotelu DAP.

Setkáte se naživo se zástupci firem, kteří PR aktivity ovládají. Ba co víc, dokázali za ně získat i ocenění. Nahlédnete pod pokličku PR kampaně nejnavštěvovanější akce v ČR Festivalu světla Signal, dozvíte se více o krizové komunikaci uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům pražského Dopravního podniku i o případové studii projektu Výmoly.cz.

Dozvíte se, jak přistupovat k brand PR, jak se dá posílit image vaší značky. Co dělat a čemu se raději vyhnout na sociálních sítích i jak si vysloužit pozornost novinářů.

Podíváte se na zoubek PR strategiím od malých po velké firmy s rozdílným rozpočtem a počtem lidí pro jejich realizaci. Dozvíte se, do čeho se vyplatí investovat čas a peníze.

Seznamte se s programem a řečníky na stránkách akce:
http://www.tuesday.cz/akce/pr-2014/

V článku byly použity obrázky z průzkumu PR agentury Focus Agency, s. r. o. – Využívání public relations v ČR v roce 2014.

Partnerem akce je jazyková škola Channel Crossing. Mediálními partnery akce jsou MJournal.czSTRATEGIE. Partnerem za podpory je PRKlub. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+