Více

Ovládněte mobilní marketing a zákazníky máte v kapse

Konzumace mobilního obsahu stoupá. Toho začínají využívat i firmy. Kdo o sobě chce dát vědět (a nechce snad někdo?), ten musí s mobilním marketingem pracovat a jít naproti trendům.

Mobilní Internet přestal být luxusem a stává se samozřejmostí. To dokazuje neustále narůstající počet českých uživatelů, kteří navštěvují webové stránky přes mobilní telefon nebo tablet. Dle výzkumu NetMonitoru se přístup z mobilních zařízení a také počet zobrazených stránek od ledna 2013 zvýšil o více než 50 % a v prosinci stejného roku přesáhl 2,2 milionu reálných uživatelů.

Mobilní marketing je svébytná disciplína se spoustou možností a úskalí. A právě této problematice se formou přednášek a praktických workshopů bude 9. října v Praze věnovat 7. ročník konference Mobile Internet Forum. Pozornosti přednášejících neujdou témata jako jsou návrh, realizace a měření mobilních kampaní. Konference nabídne významné případové studie a ukázky úspěšných mobilních řešení z českého i zahraničního trhu, představí nové technologické a obchodní trendy, které můžeme čekat od mobilní komunikace v budoucnu, upozorní, co je nového na půdě sociálních sítí a ukáže, kdy a kde se vyplatí display reklama na mobilech.

Přijďte se dozvědět, jak můžete efektivně rozjet mobilní business nebo vyšperkovat k dokonalosti vaši dosavadní strategii.

Jak se tvoří úspěšné mobilní kampaně. Trendy, případové studie a ukázky úspěšných mobilních řešení. Jednorázové, dlouhodobé, interní i B2B mobilní aplikace a jejich přínos pro byznys, který můžete zopakovat i ve vaší firmě. (Přednášející Filip Dřímalka – EF1 marketing & management)

Jak může programatický nákup display reklamy pomoci přeměnit brouzdající uživatele na mobilu v nakupující zákazníky. (Přednášející Samuel Poloha – Sociomantic)

Výzvou dneška není získat diváka či obsah, ale umět z něj generovat zisk. A k tomu slouží TVBAY – uživatelsky jednoduchá aplikace, snadno implementovatelná pro poskytovatele TV služeb a efektivní pro zadavatele inzerce. (Přednášející Erika Luzsicza – AXOCOM)

Jaká jsou úskalí mobilního marketingu na Facebooku. Jak probíhá nákupní rozhodování a nákup samotný? Jak lze změřit proces nákupu, který začne na jednom a je dokončen na jiném zařízení? Jak dostat mobilní aplikaci do mobilů právě těm lidem, které zajímá? (přednášející Peter Podolinský – Client Partner, Facebook)

Program se všemi přednášejícími a workshopy najdete na stránkách akce: http://www.tuesday.cz/akce/mobile-internet-forum-2014/program/

Datum konání: 9. října 2014
Místo konání: Konferenční centrum City, Praha 4
REGISTRACE>>

Hlavními partnery akce jsou společnosti Seznam.czT-Mobile. Partnery jsou Newcast, Nokia, Unicorn SystemsZentity. Mediálně akci podporují E15.cz, Marketing&Media, MediaGuru, STRATEGIE. Akci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+