Více

New Media Inspiration: nejen o proměnách médií s Jindřichem Šídlem

Jak internet a sociální sítě ovlivňují běžný život? O tom i o Facebooku, Tinderu, youtuberech a hoaxech se bude diskutovat na konferenci New Media Inspiration 2017.

Život po Facebooku aneb jak virtuální mění skutečné je téma šestého ročníku konference New Media Inspiration. Organizátoři přichystali i letos nabitý program s řadou zajímavých řečníků, projektů, nápadů a plný inspirace. Akce se koná v sobotu 18. února na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Kdo na konferenci vystoupí?

Mezi řečníky se objeví řada zajímavých jmen. Těšit se můžete na novináře Jindřicha Šídla aktuálně šéfreportéra ve videozpravodajství portálu Seznam.cz. Na základě jeho bohatých zkušeností bude mluvit o proměnách médií po nástupu Facebooku.

Peter Podolinský pracoval skoro tři roky jako Client Partner, CEE na centrále Facebooku. Nyní ve společnosti ROI Hunter spolupracuje s některými z největších evropských e-commerce partnerů a věnuje se i nadále pokročilému marketingu na Facebooku. O své zkušenosti s Facebookem se rád podělí i s účastníky konference.

Facebook a internet jsou média, díky kterým se k nám v dnešní době často dostávají i falešné zprávy a o nich bude mluvit Pavel Kasík z Technet.cz. Následně Jana Leitnerová z HateFree poradí, jak rozpoznat hoaxy, jak se jim bránit a zamezit jejich šíření dál.

Díky internetu a hlavně videím lze v dnešní době měnit svět. To tvrdí Janek Rubeš ze Strem.cz. Sám bojoval proti nepoctivým taxikářům v Praze, což zdokumentoval v pořadu Praha vs. Prachy. Další aktivity a Aktivismu 2.0 rozebere během svého vystoupení na konferenci.

Jaký dopad má online komunikace na svět offline a byznys jako takový ukáže na konkrétním příkladu Hana NěmečkováForbesu. A vzestupu YouTube celebrit se bude věnovat Jakub Sedláček.

New Media Inspiration 2017 se koná v sobotu 18. února na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy – nám. Jana Palacha 2, Praha 1.

Registrovat se můžete na stránkách konference New Media Inspiration 2017, kde také najdete podrobnosti o programu a přednášejících.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Partnerem konference je LMC. Produktovým partnerem je STRV. Konferenci podporují Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou Ikaros, iList.cz, Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz a Tyinternety.cz. Konferenci podporují AIESEC, FSV UK Praha, Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+