Více

Média, marketing a internet ovládnou konferenci Czech Internet FORUM

Shrnutím těch nejzajímavějších událostí za uplynulý rok z oblasti médií, marketingu a internetového podnikání se bude zabývat odborná konference Czech Internet FORUM.

Zveme vás na v pořadí již 7. ročník celodenní odborné konference Czech Internet FORUM, která se uskuteční v úterý 6. listopadu v Praze v prostorách s jedinečnou atmosférou divadla Archa. Na konferenci se opět sejdou špičky českého internetu, aby zhodnotily, co se za poslední rok v této oblasti událo, jaké jsou nejnovější trendy a podělí se o názory a zkušenosti na aktuální stav trhu. 

Těšit se můžete na dva paralelní programové proudy, jejichž obsahem budou přednášky předních odborníků zabývajících se tištěnými nebo online médii, telekomunikací, marketingem, podnikáním na internetu, reklamou a dalším souvisejícím tématům. Budou pro vás dále připraveny diskusní panely s přednášejícími, rozhovory, workshopy a v neposlední řadě také praktický networking. 

Pokud chcete držet krok s vývojem a zajímají vás nejnovější trendy výše zmíněných oborů, nezáleží na tom, jestli jste v tomto směru nováčkem či zkušeným matadorem. Na konferenci si každý najde to své téma a zároveň dostává možnost získat nové kontakty, načerpat inspiraci a také motivaci pro svou práci. 

Z programu pro vás vybíráme následující témata:

  • Robert Záruba (Česká televize): Jak jsem začal tweetovat

Oblíbený sportovní komentátor Robert Záruba si svůj účet na Twitteru založil 30. dubna 2012. Aktuálně má přes 5000 fanoušků, což jej katapultovalo mezi jednu z nejsledovanějších českých osobností na této sociální síti. Jak vnímá tuto zkušenost a co tato aktivita přináší České televizi a jemu osobně vám prozradí na své přednášce.

  • Jakub Kabourek (Visual Unity): Trendy ve sledování internetového videa v ČR

Notebooky, smartphony, set-top-boxy, smart TV nebo dokonce connected TV? Jak se v nich vyznat a jaké jsou trendy ve sledování internetového videa posledních několika let vám představí provozovatel největší streaming platform v ČR, Jakub Kourek.

  • Jesper Urban, Adform: Dejte sbohem mediálnímu plánování

Hlavní trend mediálního plánování roku 2012 ve světě i v České republice představí produktový ředitel společnosti Adform DSP. O tom co je DSP a jak tato inovativní platforma pro plánováíní a nákup médií funguje představí na své přednášce. Součástí přednášky budou představeny ty nejlepší ukázky jak ze zahraničí, tak i z ČR.

  • Rostislav Kocman (mBank): PR v sociálních sítích není žádná PRdel

Śéf tiskového útvaru internetové banky mBank a zároveň aktér jedné z nejdiskutovanějších kauz na sociálních sítích v letošním roce Rostislav Kocman se ve své přednášce podělí o zkušenosti a praktické rady v oblasti PR.

Na konferenci se vám dále představí Michal Heisig (Seznam.cz), Matěj Novák (Centrum Holdings), David Špinar (H1.cz), Martin Jaroš (T-Mobile), Petr Šimůnek (Forbes) a mnoho dalších.

Informace o připravované konferenci spolu s programem a seznamem přednášejících naleznete na http://www.tuesday.cz. V případě, že mate zájem se zúčastnit, můžete se registrovat prostřednictvím online formuláře.

Konferenci Czech Internet FORUM pořádá server Lupa.cz ve spolupráci s nezávislou podnikatelskou sítí TUESDAY Business Network. Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz a hlavním partnerem společnost AllegroGroup. Dalšími partnery jsou Active 24, AdForm, Gemius, GoPay, H1.cz, IBM, MojeID, NetAffiliation, T-Mobile a VisualUnity. Mediálně akci podporují E15.cz, MarketingJournal.cz, MediaGuru.cz, MobilMania.cz, Živě.cz. Mezi produktové partnery patří dále Bageterie Boulevard, ProEvent a UlikeiT.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.

Lupa.cz je již 14 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí spol.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+