Více

Jak na PR v digitální éře? Vylaďte obsah. V půlce září se dozvíte, jak

Obsah, příběhy, vhodné kanály a dobře vybrané publikum. Atributy, které můžou nastartovat tolik chtěný mediální kolotoč. Jak ho ale roztočit úspěšně naplno?

Obyčejnou tiskovou zprávou už dneska jen tak nezaujmete. Je jasné, že obsahový marketing se stává důležitou součástí digitálního PR. Občas ale není jednoduché najít to velké téma s osobitým příběhem. Jak tedy PR v on-line světě uchopit? Odpověď i inspiraci můžete najít 14. září na celodenní konferenci PR v digitální éře.

O své zkušenosti se s vámi podělí:

Vystoupí například Adam Ondráček z ADAMKONTRA. Na kampani pro Frusack vysvětlí, proč má smysl investovat do PR u začínajících start-upů a jak je představit cílové skupině.

Gafa – Google, Apple, Facebook a Amazon se vymykají všem zažitým praktikám. Jak konkrétně to dělá Amazon v oblasti PR vysvětlí Karel Taschner, tamní PR Manager.

Nezáleží ani tak na tom, zda komunikujete přes sociální sítě nebo kouřovými signály, nejdůležitější je příběh. Někdy se sám nabízí, jindy se musí prostě vytvořit. Jak? To řekne Martin Frýdl z AC&C Public Relations.

Nedílnou součástí firemní komunikace bývají často i newslettery. Pokud se chcete inspirovat, jak připravovat newslettery tak, aby je někdo četl a ideálně na ně reagoval,  nenechte si ujít přednášku předsedy PR klubu Petra Langera. Ukáže řadu zajímavých příkladů ze soutěže firemních médií Zlatý středník.

Proč je výhodné spolupracovat s influencery vám na aktuální kampani ukáže Rostislav Starý z Konektor Social.

Jméno Miroslav Čepický možná ještě máte spojené s komunikací Vodafonu. Od loňského roku ale ve své agentuře I am PR pomáhá s komunikací různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým. Jaký byl jeho přechod z korporace na vlastní nohy? To prozradí během svého vystoupení.

Šéfredaktor Marketing Journal Petr Michl ve své prezentaci ukáže, proč obsahový marketing (ne)selhává, a vypíchne nejčastější důvody neúspěchu.

Celou konferencí bude provázet odbornice na sociální sítě Eliška Vyhnánková.

REGISTRUJTE se ještě dnes, ať máte svá místa jistá. Konference PR v digitální éře se koná už ve středu 14. září na pražském Pankráci v prostorách OKsystemu.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+