Více

Czech Internet Forum – veletrh digitální inspirace nabitý obsahem

Přehlídka toho nejzajímavějšího z českého online světa. Osobnosti z domova i zahraničí, média, marketing, inovace a technologie. Takový bude jubilejní 10. ročník Czech Internet Fora.

Ve středu 21. října poskytnou tři velké sály Národního domu na Vinohradech luxusní zázemí pro 500 účastníků a desítky výjimečných vystoupení v čele s kontroverzním a brilantním Andrewem Keenem, který přijede až ze Silicon Valley vysvětlit, proč internet není odpověď. Navíc můžete potkat spoustu zajímavých lidí v sálech i v předsálí a své zkušenosti budete moci porovnat s řadou konkrétních příběhů a příkladů.

I letos návštěvníky veletrhu čeká nabitý program nejenom v hlavním sále. Zároveň poběží přednášky a rozhovory v dalších dvou sálech tematicky zaměřených na marketing a inovace.

Kdo vystoupí na Czech Internet Foru 2015?

Těšit se můžete na dvě novinářská esa Roberta Čásenského, zakladatele magazínu Reportér, a Miroslava Motejlka, zakladatele motejlek.com, a na jejich pohled na současnou situaci na mediálním trhu.

Budoucnost televize 2020 (to je jen za pět let!)
Kryštof Šafer, který v reklamě od 90. let řídil řadu globálních značek v mezinárodních agenturách v Čechách, Singapuru a Ukrajině a nyní jako producent tvoří obsah – filmy, divadla, výstavy, vás provede budoucností nejvlivnějšího média a jeho proměn.

Těšit se můžete také na rozhovor s Martinem Veselovským a Danielou Drtinovou o založení vlastní internetové televizi DVTV, a o tom, jak vidí svou další budoucnost v dnešním online světě.

Digitální revoluce proměňuje marketing, reklamní trh i vztah se zákazníkem. Jak se s těmito změnami vyrovnávají strany klasického trojúhelníku médium x agentura x zadavatel? O tom bude diskutovat David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz, se zástupci významných společností českého mediálního trhu: Michalem Heisigem, obchodním ředitelem Seznam.cz a Martinem Pickem, Digital Trading Directorem Group M.

Jakou má datová žurnalistika odezvu u posluchačů a u čtenářů zpravodajského webu Českého rozhlasu a jak funguje spolupráce vývojářů s redaktory se dozvíte od spolupracovníků Českého rozhlasu Adama Javůrka a Petra Kočího.

Znáte slovenskou senzaci – létající auto Aeromobil? O něm i o snaze, jak se tento převratný vynález snaží prosadit po celém světě, bude mluvit majitel úspěšné reklamní agentury MADE BY VACULIK Juraj Vaculík.

A to není zdaleka vše. Další přednášky jsou připraveny například od zástupců těchto společností: ANNONCE, ŠKODA AUTO, Rémy Cointreau, Konektor, Economia, Denník N, HlídacíPes.org, MAFRA, Click2stream, Wunderman, MindShare, Zonky, Harley Davidson Prague, Adform, Teta drogerie, FetView, Next Big, FUTURECAST, Flatbook, Netretail Holding Group a CPEx.

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících najdete na stránkách konference>>
Registrovat se můžete přes ONLINE FORMULÁŘ.

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Česká spořitelna, HyperMedia, LMC, MojeID, T-Mobile. Mediálním partnerem je MediaGuru. Produktoví partneři jsou POF GROUP s.r.o., Profi Catering a STRV. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+