Více

Brand. Značka. Korporátní identita. BRANDstorming se blíží

Se značkami je to běh na dlouhou trať. Často je bereme jen jako něco, co prostě máme. Jak o ně ale správně pečovat?

Rezervujte si ve svých kalendářích termín 26. března na nejznačkovější českou konferenci BRANDstorming. Na půl denní akci se dozvíte, jak si najít brand ambasadory a zda se to vůbec vyplatí. Chystáte se na změny? Pokud ano, připraveno pro vás máme pár rad o tom, jak se poprat s rebrandingem, vstupem do nových segmentů nebo se zaváděním nových produktů.

Zeptáme se vás

Jsou Vaši zaměstnanci hrdými bojovníky za svůj brand? Máte zmáknutý design vaší značky? A umíte to všechno správně změřit?

Robert Janča je člověk s vizí, milovník značek a tvůrce hvězd a na konferenci vám představí značku jako improvizační divadlo. Jakub Chour vám dá 5 poučení nováčka brand-marketingu. S Radimem Tučkem ochutnáme svěžest a růst značky Figaro. Matez JindraHonza Páv, zakladatelé Lovebrandu, vás upozorní na úskalí tvorby značky pro malé a střední firmy.

Grafika designu není hra

Helena Jakoubě z firmy Hrivnak se zaměří na grafiku a design značek. Kde designér bere nápady, jak přemýšlí, jaký je jeho postup práce a kolik času na to doopravdy potřebuje? Tyto a mnohé další otázky si často kladou klienti a spolupracovníci grafických designérů. Odpovědi na ně a představení toho, jak by měla probíhat spolupráce s designérem při tvorbě korporátní vizuální identity, bude předmětem její přednášky. Současně se lehce dotkne tématu využití designového myšlení mimo kreativní prostředí.

V sekci účastníci se dozvíte již nyní, koho na akci potkáte. Vzájemné sdílení zkušeností a diskuze v rámci Networkingu proběhne od 12:00.

Přijďte si pro inspiraci i Vy a registrujte se ještě dnes.

Konferenci organizuje TUESDAY Business Network v produkční spolupráci s Internet Info.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+