Více

Reklamní investice

Programatická HbbTV reklama nově zavádí cílení podle typu vysílaného obsahu

Společnost R2B2 představuje svoji „největší letošní novinku“, která umožňuje obsahové cílení reklamy v HbbTV aplikacích osmi tuzemských televizních stanic.

Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit?

Novela zákona o regulaci reklamy platná od letošního dubna říká, že média mají kontrolovat, zda je reklama na léky nebo třeba kojeneckou výživu v souladu se zákonem.

Ve srovnání s loňským červencem stagnuje reklama v tištěných médiích, ostatní mediatypy rostou

UVNITŘ TABULKY – Za prvních sedm měsíců letošního roku vydělala monitorovaná média o téměř čtyři miliardy více než loni.

Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní

Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.

Vydělají televize na změně metodiky měření sledovanosti? Pokud budou zadavatelé souhlasit…

Od září budou součástí měření televizní sledovanosti i data o odložené sledovanosti po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu.

Oproti loňskému červnu si sledovaná média polepšila o více než půl miliardy korun

UVNITŘ TABULKY – Za prvních šest měsíců letošního roku proteklo monitorovanými médii skoro 42 miliard korun.

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent

Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.

Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony

UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.

Inzertně plodný květen přinesl posílení u všech sledovaných mediatypů

AKTUALIZACE – Tuzemskými médii proteklo během letošního května více než sedm miliard korun. Dalších 650 milionů korun pak spolkla displejová reklama na internetu.

Reklamní investice do všech mediatypů rostou, meziročně poklesly pouze u tisku

UVNITŘ TABULKY – Celkem letos utratili reklamní zadavatelé o více než dvanáct procent více než ve srovnatelném období loňského roku.

Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě

UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.

V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni

UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.

Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.

Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.

Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent

UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.

Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor

Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.

Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou

Monitorované reklamní výdaje u všech sledovaných mediatypů rostly. Nejvýrazněji tomu bylo u televize, kde meziročně vzrostly téměř o dvacet procent.

Reklamy na kurzové sázky? Zkraje roku nejspíš přijde chaos

Pokud by si nějaký historik dal tu práci a chtěl někdy v budoucnosti sepsat dějiny novodobého sportovního sázení, začal by asi takhle.

Oživení asijské a evropské ekonomiky by mělo navýšit reklamní výdaje na luxusní zboží

Podle aktuální předpovědi mediální agentury ZenithOptimedia vzrostou v letošním roce investice do reklamy na luxusní artikly o tři procenta z necelých dvou procent v loňském roce.

Největším zadavatelem únorové bannerové reklamy byla společnost LMC

V únoru 2016 byl využit reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což oproti lednovým 423 milionům znamená nárůst o pět procent.

Investice do reklamy v loňském roce a výhled na další období

Podle monitoringu společnosti Nielsen Admosphere loni reklamní trh meziročně vzrostl takřka o osm procent. Podle agentury ZenithOptimedia bude pozitivní trend trvat i v dalších letech.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+