Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalianew Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky
DigiZone.cz > Diskuse > Rádio Beat ve Zlíně

Rádio Beat ve Zlíně

Petr Ctvrtnicek - 23. 1. 10:22
Zdravím všechny! Těším se na příchod radia Beat na Jižní Moravu a tak jsem se chtěl zeptat jestli náhodou někdo neví kdy nebo jestli už začalo vysílat rádio Beat ze Zlína nebo z Olomouce. Ja jsem tak napůl mezi nimi a zatím nechytám ani na 1 frekvenci. Děkuji předem za odpověď.

Názory

Diskuse pokračuje na novém fóru

aura:
40
José Brtník
Datum: 23. 1. 11:30 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: BEAT (celé vlákno)
Jedině z netu nebo přes satelit ASTRA, Beatu chybí zprovoznit tyto vysílače:

93,8 Olomouc
93,8 Znojmo
98,8 Zlín
106,0 Opava
106,6 Cheb
107,7 Strakonice
107,8 Česká Lípa

Časový harmonogram mi není znám, ale když napíšeš přímo do rádia, tak ti určitě odpoví...

Tak tam u vás by to nemělo být s rockem tak zlé, jako jinde v zemi, ne ?
Mohl by jsi tam chytit Rock Max 89,6 Zlín
a taky možná Haná Olomoucko program SKY ROCK
100,0 Olomouc
a taky asi HEY, rockové hity...
I když samozřejmě, Beat je lepší, nežli tihle všichni 3 dohromady,
ale rock by jsi tam na FM , nějaký mít, čistě teoreticky mohl...
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: Re: BEAT (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
40
José Brtník
Datum: 23. 1. 14:11 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Pokud máš DIGI TV, tak tam se dá chytit velmi solidní bulharské rockové rádio Z-Rock http://www.zrockbg.com/
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: Re: BEAT (Miloš King) Nový
aura:
49
Luboš Zelenka
Datum: 23. 1. 16:34 Nový
Vložil: Luboš Zelenka
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Bližší informace o lokalitě a ERP vysílačů na http://www.dxradio.cz/jidxc/fm_cr.htm
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: Re: BEAT (Štěpán S.) Nový
aura:
96
pevy
Datum: 26. 1. 14:58 Nový
Vložil: pevy
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Jasně, ale jeho spuštění (Zlín i Olomouc) už je jen otázkou týdnů (max.měsíců). Jinak ve vlastním vysílání je každý start nového vysílače vždy často avizován, stejně bylo avizováno i satelitní vysílání Beatu :-)).
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
25
Štěpán S.
Datum: 26. 1. 16:02 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Jo jo, jen hlásím současný dnešní stav - mohu si to dovolit. Pozítří už tu zase nebudu :-)
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
49
Luboš Zelenka
Datum: 26. 1. 17:57 Nový
Vložil: Luboš Zelenka
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Podle mě bude Radio Beat slyšitelné jen v Olomouci a jeho nejbližším okolí.Totéž platí o Zlínu.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
96
pevy
Datum: 26. 1. 19:17 Nový
Vložil: pevy
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Vysílač Sky rock Haná (100,0) má výkon 150W a vysílací anténa je ve výšce cca 30m (podle dostupných veřejných údajů, např. dxradio.cz). Beat (93,8) má mít výkon 100W, ale vysílací anténa bude údajně ve výšce cca 80m. Sumasumárum, kde dnes hraje Sky rock Haná, měl by v budoucnu hrát i Beat, takže to nebude zas tak hrozné.
Já např. poslouchám Beat na Litomyšlsku z vysílače Pardubice/Polabiny (107,8, výkon pouhých 100W !!). Je pravda, že to není úplně echt příjem, ale monofonně zcela pohodový poslech. Samozřejmě kvalita ze satelitu, to je už jiná káva...
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
49
Luboš Zelenka
Datum: 26. 1. 19:47 Nový
Vložil: Luboš Zelenka
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
Kmitočet 93,8 MHz bude ohraničen 93,7 MHz Radiem Helax.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
25
Štěpán S.
Datum: 26. 1. 19:51 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
A ve Zlíně je tuším cosi na 93,9MHz.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 26. 1. 19:57 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: Re: BEAT (celé vlákno)
BBC z Mladcové
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
40
José Brtník
Datum: 23. 1. 18:23 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Beat teď oslavuje 8 let od svého vzniku. K nám se dostal před 3 lety, tedy už 3 roky ho můžeme poslouchat z FM. Takže tedy 5 let po svém vzniku. Museli jsme na něj čekat 5 let. Ale dočkali jsme se. Do té doby to byla tragédie, protože to ostatní, co tu máme, vůbec neumí hrát žádnou hudbu, jen nějaký divný vrzání buď asi pro 10 letý děti nebo pro 70 letý důchodce. Ale loni se staly dvě zásadní věci. Za prvé Beat vstoupil do satelitního vysílání, takže i když by tu nebyl mohl by jsem ho poslouchat přes satelit. Ale ta druhá věc, je pro naši oblast ještě důležitější. Hey opustilo ten šílený, odporný normalizační program Hey, česky a nej a začalo hrát stejně jako na Moravě, tedy Hey, rockové hity. Sice nejsou tak dobří, jako Beat, to ani náhodou ne. Hrají spoustu kravin, co do rockové hudby vůbec nepatří. Ale mezi tím umí hrát i dost pěkné věci, za které se nemusí stydět ani Beat a také se za ně nestydí a hraje je. Takže ve své podstatě tu už taky máme u nás na FM, dvě rocková rádia. Tak to už je dost dobré. Tedy nazval bych to přímo skvělým, že si lze vybírat z dvou stanic na FM. Před tím to tady byla naprostá hrůza. Tedy asi tak do toho roku 2006 nebo tak nějak. Prostě FM se nedalo vůbec zapnout. Teď už je to dobrý. Snad se Beat dostane i do zbytku země a opravdu jsou místa kde už se dají chytit i 4 rockové stanice. Viz u vás, jak jsi říkal, že tam ty 3 chytíš. Jinak máme už v ČR celkem 9 rockových stanic. Tak to je hodně dobré, když si člověk uvědomí, že před deseti lety byla jedna. Tedy ten Rock Max u vás, tehdy ještě pod názvem AZ Radio. A jinak nikde nic a pusto a prázdno, všude jen samí normalizátoři s odpudivým socialismem a discofilní desitiletý dětičky nebo tak něco. Žádnej poctivej bigbeat a rock and roll vůbec nikde. Teď už je to dobrý. Už se v ČR konečně rock na FM dostal a daří se mu tam.
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
40
José Brtník
Datum: 25. 1. 20:41 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
No vidíš, to máš za dva měsíce, to už vydržíš. Říkal jsem ti, že ti odpoví. Oni jsou tam strašní slušňáci. Když to měli spustit u nás, taky jsem se jich ptal, čekalo se na Mladou Boleslav, chtěli to spustit současně, jenže tam se to dostalo do nějakých potíží a trochu se to zdrželo, tak nakonec to nevydrželi a pustili Liberec samotný...A MB až o něco později, až to tam úspěšně vyřešili...
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
62
Miloslav Soška
Datum: 25. 1. 21:34 Nový
Vložil: Miloslav Soška
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
to jo, vysílají za takového hrozného místa - z vodojemu na kopci nad MB - ani nemají vlastní vysílač....
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
93
Kuba Melín
Datum: 25. 1. 22:18 Nový
Vložil: Kuba Melín
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Pokud vím, tak Radio Beat jede v Boleslavi z léčebny. Mají tam dvoupatrový systém. Jinam ta frekvence nemůže, je tam silné omezení na Prahu 94,6 FM, a také na sever na Jablonec 94,5 FM.

Ale on ten vysílač stačí, pokrytí navazuje na pražskou 95,3 FM a na severu na Liberec. To se ještě zlepší, během jara by se měl přesunout liberecký vysílač z Vratislavic na Výšinu, což je výhodnější lokalita, odkud jede např. Kiss na 90,7 FM.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
40
José Brtník
Datum: 25. 1. 22:55 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
hehe, to jsi mi připomněl jednu srandu, když se vyjede z liberce tak tuším u první benzinové pumpy se dá Beat chytit na 3 frekvencí 107,8 Liberec ještě, potom MB a už i Praha 95,3...
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
62
Miloslav Soška
Datum: 26. 1. 21:34 Nový
Vložil: Miloslav Soška
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
mno, já měl zato, že vysílají z vodojemu vedle kosmonosské vodárny, ale budiž, Kubo. Ale proč rušit 94,6 MHz, když už ČRo na této frekvenci jede horizontálně a Beat vertikálně? A ten Jablonec - Rýnovice těžko může zarušit 94,4 MHz, už jen z toho důvodu, že Jablonec je docela fest z jihu stíněný a signál se tam nedostane...snad jen při inverzi...
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
96
pevy
Datum: 26. 1. 0:06 Nový
Vložil: pevy
Titulek: Pro Petra Čtvrtníčka
Zdravím na Moravu. Pokud ti hraje slušně program Haná Sky rock na 100,0 MHz (totéž je z Prostějova na 100,2 MHz), půjde ti s největší pravděpodobností i Beat z Olomouce (bude na 93,8 MHz), bude to srovnatelný výkon. Já se dost často vyskytuji v Litovli a musím konstatovat, že RockMax ani mne osobně nikterak neoslovil. Nejsem zrovna tak úplně typický pravověrný rocker, ale pokud právě na Beatu nevyhrabávají nějaké ty atypické zvláštnosti a rarity, tak jejich "normální" vysílání v pohodě můžu. Jinak jedna malá poznámka k satelitu: I na ofiko přijímač od DIGI lze úplně v pohodě poslouchat rádia (která nejsou kódovaná) z kterékoliv satelitní pozice, na kterou je nasměrovaná parabola. To znamená, že pokud by sis pořídil ke stávajícímu zařízení jakoukoliv parabolu (stačí bohatě šedesátka) s konvertorem, nasměrovanou na Astru 23,5E (vysílají zde všechny běžné české TV programy s kartami Skylink a CSlink), půjdou ti odtud jednak volné TV stanice (to nepotřebuješ), ale také (a to především) všechny české a slovenské rozhlasové stanice (které zde vysílají), včetně Beatu !! Takže uvaž, co je pro tebe jednodušší (použitou šedesátku parabolu i s konvertorem seženeš na Aukru klidně i za 200-300 Kč).
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
96
pevy
Datum: 26. 1. 14:37 Nový
Vložil: pevy
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Helax asi v OLM půjde, já ho v té Litovli taky chytím, ale není to nic zas tak extra silného. Přibližně stejně silně tu hraje (možná i o fous lépe) třeba Rádio OK z Krásného na 93,9. Obojí asi Beat převálcuje (což mi ale v tomto konkrétním případě ani nevadí .-)).
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
96
pevy
Datum: 26. 1. 14:40 Nový
Vložil: pevy
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Jinak ještě k té Litovli: U VKV mne zde nejvíc překvapil velice slušný příjem Rádia Jih. Ten Sky rock Haná tam hraje o něco lépe z Olomouce, než z Prostějova.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
96
pevy
Datum: 28. 1. 15:28 Nový
Vložil: pevy
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Omlouvám se za špatnou informaci v předchozím příspěvku, i v Litovli hraje Sky rock Haná lépe na 100,2 (Prostějov), než na 100,0 (Olomouc).
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
40
José Brtník
Datum: 7. 2. 8:17 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: Zlín (celé vlákno)
Tak ten Zlín už vám hoši od pátku jede http://www.radiobeat.cz/cs/scripts/comments?clanek=5944&ref=/cs/
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 7. 2. 12:19 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: Re: Zlín (celé vlákno)
No jen doufám, že mi to nepoleze do FM4... i když, je to opačný směr a Příluk je utopený.
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
65
David Kříž
Datum: 7. 2. 15:59 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Je to v Příluku na BTS tak jako E2, tj. na východním okrají Zlína. To je zabité mimo Zlín, kor směr na severozápad, tam je kopců a kopců...
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Štěpán S.) Nový
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
65
David Kříž
Datum: 8. 2. 13:00 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Anténa je základ, ať je to TV nebo VKV. Čekat, že chytíte na prut něco vzdáleného 70km je naivita! Když už posloucháte výběrové rádio, tak musíte pro to něco udělat. Pokud vám nestačí lokální překrývače těch odpadních komerčních co hrají fakt všude na prut, tak se holt musíte snažit.
Proč pořád lidi čekají jako Mohamed, že přijde hora k nim, když je tak jednoduché, aby šel Mohamed té hoře naproti?!! A furt ty samé výmluvy, nemám rádio na to, nemám anténu, nemám kam dát anténu (to teď myslim obecně, ne na tento případ). Tak když nemám anténu nemůžu nic chytat. Když nebudu mít boty taky nikam nedojdu, nebo jen velmi těžko. Ach jo...
Diskuse pokračuje na novém fóru
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (Petr Ctvrtnicek) Nový
aura:
54
Dan Rozsíval
Datum: 8. 2. 14:04 Nový
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Vážně je Beat tak dobrý? Co vysílá na satu tak jsem jej ještě neposlouchal.Musím to napravit.Jinak ten Olomouc záleží na tom kde ten vysílač píchnou.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
96
pevy
Datum: 8. 2. 15:01 Nový
Vložil: pevy
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Je udáváno Regionální centrum. Neznám Olomouc, ale je udávána výška antén cca 80 metrů, což je (na město) docela dost.
Ono dnes víc, než na výkonu, záleží na "kolidujících" vysílačích, které se vyskytují blízko (nebo přímo na) frekvenci požadované stanice. Kdysi jsem mohl poslouchat i 50 Wattů z Ještědu v okolí Litomyšle (bez větších potíží) - jenomže to bylo FM pásmo 87,5 - 108 MHz čisté, jako lilie :-)).
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 8. 2. 15:36 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
"Regionální centrum Olomouc" nebo-li RCO, je výšková budova bezprostředně vedle vlakového nádraží, postavená v roce 2003 subjekty spřízněnými s vedením magistrátu ;-)

http://www.rco.cz/cz/fotogalerie/foto4.JPG

Vysílá na ní už pár let Kiss Morava na 106,1 MHz. Takže Beat jako spřízněná stanice Kiss-u(vlastně sesterská pod křídly jedné firmy) bude vysílat jistě ze stejných antén (3x vertikální dipol).
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
25
Štěpán S.
Datum: 8. 2. 15:40 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Jo tak, z toho se i vysílá .... Hmm :-) Pamatuji na dobu, kdy se tam začínalo ono centrum teprve bagrovat. Potom toho prachu a bahna co bylo věčně před nádražím, fuj ...
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 8. 2. 15:44 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
To pamatuješ hodně ;-) A nahoře je super reštika a kavárna, s romantickým výhledem ;-)
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
25
Štěpán S.
Datum: 8. 2. 15:47 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
No vevnitř jsem ještě teda nikdy nebyl .... ted' jenom jezdím vlakem kolem. Po Olomouci jsem se pohybovl jako po městě již dříve. Pár měsíců jsem tam totiž pracoval, víš ;-)
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 8. 2. 15:53 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
No super, už vím :-) Teď je otázka co s tím ;-) No hore jsem byl mockrát, jak říkám romantický výhled :-) Směr Sv.Kopeček, nebo Libavá... nebo na opačnou stranu do historického centra. Noo a když je to zasněžené, pak ještě hezčí.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
54
Dan Rozsíval
Datum: 8. 2. 22:28 Nový
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Teďka je to tam Štěpáne podobné,dělá se poslední etapa přednádraží. Ale přijeď se podívat tak v květnu či červnu a uvidíš tu proměnu. Jinak David má pravdu, v té osmnáctce v RCO /my tomu říkáme bin Ládinův věžák/ je opravdu krásný výhled a navíc tam výborně vaří. Doporučuji.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 8. 2. 23:07 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Dane, Ty jsi z Homdlomóca? ;-)
Jinak ten dotyčný co to stavěl, byl myslím Tesařík, brácha tehdejšího primátora, ne? To se taky říkalo, že jinému by to nedovolili postavit takovou megastavbu.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
54
Dan Rozsíval
Datum: 9. 2. 8:57 Nový
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Ne ne,přímo z Olomouce ne. Jsem asi 2 km za Sv. Kopečkem. Ale máš pravdu s tím Tesaříkem.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
49
Luboš Zelenka
Datum: 8. 2. 16:41 Nový
Vložil: Luboš Zelenka
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
50 W,tím začínalo vysílat z Ještědu Radio Contact Liberec (RCL).
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
96
pevy
Datum: 9. 2. 15:25 Nový
Vložil: pevy
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Těch 50W z Ještědu jsem myslel ještě v době, kdy začínalo "mládežnické" vysílání E+M. To RCL bylo až v "počínajícím" kapitalismu po roce 89 (i když jeho úrověň mi připadá stále stejná - poloamatérská). Ale bylo to jedno z prvních privátních rádií, které jsem mohl přijímat (spolu s pardubickým Profilem a hradeckým Labem, které dnes již neexistuje :-)).
Jinak zkoušel jsem ještě ze zvědavosti VKV v Litovli a věřte, nebo ne, i ten Beat ze Zlína tady (byť dost mizerně) hraje. Při laborování s obyčejným dipólem za oknem to jde v pohodě identifikovat, na směrovou anténu někde na střeše by to muselo k poslechu (mono) stačit. Při tom laborování jsem mimochodem zjistil na stejném kmitočtu - 98,8 (rovněž dost slabý) příjem FM 4 z Jauerlingu (samozřejmě horizontálně). Vyzkoušel jsem tedy i další známé rakouské kmitočty a hrálo např. 105,3 a 105,8 Kronehit, nebo 99,9 s jejich "klasickou" trojkou. Taktéž se mi potvrdil solidní příjem jak Rádia OK z Krásného (93,9), tak Helaxu (93,7) z Hošťálkovic. Až pojede Beat z OLM, určitě to "přemaže".
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
65
David Kříž
Datum: 9. 2. 15:46 Nový
Vložil: David Kříž
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Ano, FM4 na 98,8 je kultovní :-)
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
49
Luboš Zelenka
Datum: 9. 2. 17:13 Nový
Vložil: Luboš Zelenka
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
Máte pravdu.To mládežnické vysílání E+M bylo z Ještědu na 103,9 MHz výkonem 50W.To bylo doopravdy čisté pásmo VKV-CCIR.
Diskuse pokračuje na novém fóru
aura:
40
José Brtník
Datum: 9. 2. 19:02 Nový
Vložil: José Brtník
Titulek: RE: Rádio Beat ve Zlíně (celé vlákno)
To bylo fantastické rádio na to nezapomenu. Pravidelně jsem tam poslouchal třeba p. Caffourka ani nevím, kde skončil. Jenže pak bylo dělení a zatím co slovenská část zůstala tedy ROCK FM dnes RADIO FM. My neměli nic. Bez náhrady zrušeno. Pak vzniklo jako náhrada WAVE. S jedním vysílačem v PRAZE. Aby ho vzápětí z něj vyhnaly a dodnes není na FM. Jen v DVB a na netu. Je to tragedie.
Diskuse pokračuje na novém fóru

Sledování názorů

Zasílání upozornění na nové názory je dostupné jen registrovaným uživatelům.

Prosím, přihlašte se a nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
BEAT José Brtník 23. 1. 11:30
├  Re: BEAT Petr Ctvrtnicek 23. 1. 13:29 Nepřečtený
│└  Re: BEAT José Brtník 23. 1. 14:11
├  Re: BEAT Miloš King 23. 1. 14:04 Nepřečtený
├  Re: BEAT Luboš Zelenka 23. 1. 16:34
├  Re: BEAT Štěpán S. 26. 1. 14:49 Nepřečtený
│└  Re: BEAT pevy 26. 1. 14:58
│ └  Re: BEAT Štěpán S. 26. 1. 16:02
└  Re: BEAT Luboš Zelenka 26. 1. 17:57
 └  Re: BEAT pevy 26. 1. 19:17
  └  Re: BEAT Luboš Zelenka 26. 1. 19:47
   └  Re: BEAT Štěpán S. 26. 1. 19:51
    └  Re: BEAT David Kříž 26. 1. 19:57
RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 23. 1. 15:23 Nepřečtený
└  RE: Rádio Beat ve Zlíně José Brtník 23. 1. 18:23
RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 23. 1. 19:28 Nepřečtený
RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 25. 1. 19:32 Nepřečtený
└  RE: Rádio Beat ve Zlíně José Brtník 25. 1. 20:41
 └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Miloslav Soška 25. 1. 21:34
  └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Kuba Melín 25. 1. 22:18
   ├  RE: Rádio Beat ve Zlíně José Brtník 25. 1. 22:55
   └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Miloslav Soška 26. 1. 21:34
Pro Petra Čtvrtníčka pevy 26. 1. 0:06
RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 26. 1. 0:50 Nepřečtený
└  RE: Rádio Beat ve Zlíně pevy 26. 1. 14:37
 └  RE: Rádio Beat ve Zlíně pevy 26. 1. 14:40
  └  RE: Rádio Beat ve Zlíně pevy 28. 1. 15:28
   └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 29. 1. 1:03 Nepřečtený
Zlín José Brtník 7. 2. 8:17
└  Re: Zlín David Kříž 7. 2. 12:19
RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 7. 2. 13:08 Nepřečtený
└  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 7. 2. 15:59
 └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Štěpán S. 7. 2. 16:21 Nepřečtený
RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 8. 2. 9:37 Nepřečtený
├  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 8. 2. 13:00
│└  RE: Rádio Beat ve Zlíně Petr Ctvrtnicek 8. 2. 14:52 Nepřečtený
└  RE: Rádio Beat ve Zlíně Dan Rozsíval 8. 2. 14:04
 └  RE: Rádio Beat ve Zlíně pevy 8. 2. 15:01
  ├  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 8. 2. 15:36
  │└  RE: Rádio Beat ve Zlíně Štěpán S. 8. 2. 15:40
  │ ├  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 8. 2. 15:44
  │ │└  RE: Rádio Beat ve Zlíně Štěpán S. 8. 2. 15:47
  │ │ └  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 8. 2. 15:53
  │ └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Dan Rozsíval 8. 2. 22:28
  │  └  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 8. 2. 23:07
  │   └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Dan Rozsíval 9. 2. 8:57
  └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Luboš Zelenka 8. 2. 16:41
   └  RE: Rádio Beat ve Zlíně pevy 9. 2. 15:25
    ├  RE: Rádio Beat ve Zlíně David Kříž 9. 2. 15:46
    └  RE: Rádio Beat ve Zlíně Luboš Zelenka 9. 2. 17:13
     └  RE: Rádio Beat ve Zlíně José Brtník 9. 2. 19:02

Další informace

Vyhledávání