Více

Satelitní zpravodajský kanál 24 plus přišel o licenci, aniž by začal vysílat

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) odejmula licenci satelitnímu zpravodajskému kanálu 24 plus. Stanice, již měla provozovat společnost Region Media, které patřila parlamentní televize 24cz, získala oprávnění k vysílání loni v březnu, v éteru se však nikdy neobjevila. Důvodem byly finanční problémy provozovatele, kterému nechal jeden z věřitelů soudně obstavit účty.

K TÉMATU: TV Apatyka nebude, nahnuté to mají i TV Ona, 24 Plus a TV R1

Rada odejmula provozovateli vysílání Region Media s. r. o., IČ: 26786478, podle § 63 odst. 2 písm. c) zákona č. 231/2001 Sb. licenci sp. zn. 2007/103/sve/REG, č. j. sve/3833/07 ze dne 28. března 2007 z důvodu prohlášení konkursu na majetek provozovatele, stojí v tiskové zprávě z jednání RRTV, které proběhlo tento týden. Televize 24 plus ale měla o licenci přijít už dříve, protože nezahájila vysílání v zákonem stanovené lhůtě 360 dnů od obdržení písemného rozhodnutí rady o udělení licence.

Projekt 24 plus měl navázat na poměrně úspěšnou parlamentní televizi 24cz a rozšířit její úzké zaměření na všeobecné zpravodajství. Generálním ředitelem obou televizí měl být Daniel Častvaj. Parlamentní kanál 24cz ukončil vysílání loni v září, po letním „úsporném“ provozu, kdy se snažil najít způsob, jak zajistit další vysílání. Jeho majitel, realitní magnát Miloš Červenka, následně přišel také o licenci pro připravované satelitní televize TV Ona.

Brzy rovněž vyprší zákonná lhůta pro zahájení vysílání další Červinkovy satelitní televize, realitního kanálu TV R1 (pod tímto názvem budou od 1. září vysílat regionální televize vlastněné televizí Prima). O licenci zřejmě přijde také vzdělávací satelitní kanál Da Vinci, za kterým stojí televizní producent Borek Severa. Tomu vyprší lhůta pro zahájení vysílání v prvním zářijovém týdnu.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 8. 2008 0:23

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+