Více

Zpravodajská TA3 zvýšila sledovanost až na dvojnásobek ČT 24

Slovenské zpravodajské televizi TA3 se s příchodem letních prázdnin a dovolených nebývale daří. Za poslední dva týdny zvýšila průměrný denní podíl na divácích starších dvanácti let (cílová skupina, na kterou televize na Slovensku měří sledovanost a prodávají reklamu) nad dva procentní body. Toto úterý dokonce vykázala průměrný denní podíl na trhu 2,9 procenta, což je dvojnásobek oproti českému zpravodajskému kanálu ČT 24 (ten však měří sledovanost na cílovou skupinu diváků starších patnácti let).

Podle mluvčí TA3 Zuzany Vachové jsou za vyšší sledovaností zpravodajské televize důležité aktuální události, které paradoxně přicházejí na začátku okurkové sezóny. Server Mediálne.sk ale poznamenává, že sledovanost TA3 se v létě zvyšuje každoročně. Důvodem může být skutečnost, že velké televize mění své zaběhnuté programy. Diváci, kteří nenajdou svoje oblíbené pořady, tak častěji přepínají na menší stanice, vysvětluje web.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 7. 2008 15:05

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+