Více

Zpráva o stavu licencí a také o Šlágr TV

RRTV na 7. zasedání projednala 60 bodů programu, vyhodnotila 31 stížností, vydala 41 upozornění na porušení zákona a rozhodla o zahájení jednoho správního řízení.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) také udělila pět licencí k provozování rozhlasového vysílání šířeného prostřednictvím vysílačů. Tři míří ke společnosti Joe Media a rozšíří vysílání stanice Rádio Sázava v Českých Budějovicích (frekvence 91,6 MHz, 200 W), Českém Krumlově (100,0 MHz, výkon 50 W) a také v Brně na frekvenci 97,6 MHz (100 W).

Zbývající dvě licence patří společnosti Radio United Broadcasting, která je získala pro stanici Radio Beat (Blansko 90,0 MHz, 100 W) a Signál Rádio, které může v okolí Chotěboře vysílat na frekvenci 89,0 MHz s výkonem 100 W.

Všechny licence jsou uděleny na dobu 8 let, nejdéle však do 10. října 2025.

ZE SEDMÉHO ZASEDÁNÍ RRTV: Dceřiná firma Antik Telecom, Tango Bohemia, získala satelitní licenci pro Česko a může nabízet své satelitní služby

 Analýza migrační krize: Komerční stanice častěji tíhly k bulvarizaci tématu

U televizního vysílání RRTV zahájila správní řízení se Šlágr TV pro možné porušení zákona č. 231/2001 Sb., kterého se stanice mohla dopustit tím, že provozuje televizní vyslání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů, aniž by k tomu podle tohoto zákona byla oprávněna.

Rada také odňala provozovateli City TV licenci k provozování televizního vysílání stejnojmenného programu, šířeného prostřednictvím kabelových systémů. Důvodem bylo, že provozovatel po zahájení vysílání v průběhu kalendářního roku nevysílal déle než 30 dnů.

Společnost goNET naproti tomu získala od RRTV potvrzení, že je od 1. dubna 2016 registrována jako provozovatel převzatého televizního vysílání šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.

Rada rovněž zadala monitoring vysílání vybraných rozhlasových a televizních programů v souvislosti s migrační krizí.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+