Více

Znamení koně II porazilo u staršího publika v pátek Novu i Primu

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Komerční televize obhájily vítězství nad Českou televizí u mladšího publika. Tahákem odpolední sledovanosti byl opět biatlon na ČT Sport.

U mladšího publika bylo Znamení koně II až trojkou

Překvapivého vítěze měla v pátek večer po 20. hodině televizní sledovanost. U staršího publika jím byl seriál Znamení koně II, který porazil jak nováckou komedii Taková normální rodinka, tak i český film Líbáš jako Bůh na Primě. Znamení koně II překročilo hranici 700 tisíc diváků s podílem na publiku (share) 18,87 %. U mladšího publika získal tento seriál share 14,28 %. Takovou normální rodinku si na Nově pustilo 588 tisíc diváků (share 16,81 %) a komedii Líbáš jako Bůh preferovalo 463 tisíc diváků (share 13,87 %). U mladšího publika však zůstal seriál ČT 1 až za oběma komerčními stanicemi. Film Novy měl share 23,69 %.

ČTVRTEČNÍ DATA: Barrandov se dostal s podílem těsně nad 2,5 %, sto tisíc diváků překročil jediný pořad

Nejsledovanější televizí byla s celodenním podílem 24,13 % u staršího a 27,96 % u mladšího publika Nova. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dosáhl její share ve skupině 15+ na hodnotu 25,07 % a hodnoty 29,33 % ve skupině 15-54. Televizní dvojkou byla Jednička s celodenním podílem 17,1 %, večer se pak stanice dostala nad 21 %. Prima se musela spokojit s pozicí trojky, kdy se po celý den pohybovala s podílem okolo 14 %. Nejsledovanějším pořadem byly Televizní noviny, které bez problémů překročily hranici půl druhého milionu diváků. Nad milion se dostaly i Sportovní noviny a seriál Ulice.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+