Proto proběhl podrobný průzkum přání a potřeb předplatitelů, kterým jsme se rozhodli co nejvíce přiblížit. Účastníci průzkumu nejčastěji uváděli zájem o větší množství novinek a aktualit, častější rozhovory s osobnostmi z mediální branže, analýzy aktuálních trendů a událostí na mediálním trhu u nás i v zahraničí a analýzy mediální legislativy. Proto se od července budeme těmto tématům věnovat ve výrazně větší míře než dosud.
Další úprava bude ve zveřejňovaných analýzách sledovanosti televizí. Jak jste si přáli, nebudeme vás už zahlcovat denními statistikami, ale soustředíme se na ta nejdůležitější data a na podstatné výkyvy sledovanosti, což bude pro vás, čtenáře, mnohem přehlednější a praktičtější.
Prémiový obsah připravujeme pro vás. Máte-li jakékoliv náměty, nápady, výhrady, určitě nám je sdělte.