Více

Zmatený glosátor v Haló novinách kritizuje digikampaň

Velká kritika na informační kampaň k přechodu na digitální terestrické vysílání se objevila dnes v deníku Haló noviny. Zde ji jeden ze čtenářů označuje jako značně neprofesionální. Podle něj jsou široké veřejnosti podávány minimálně značně neprofesionální informace. Terčem kritiky se staly hlavně tzv. Diginoviny, jejíž druhé vydání se dostalo nedávno obyvatelům Plzeňska do poštovních schránek.

Píše se v nich o tom, že bude vypnut analogový signál z vysílače Krašov. To je sice pravda, nicméně velká část – možná většina – Plzeňanů přijímá analogový televizní signál z městského vysílače Krkavec. O tom, že ten bude také vypnut, ale není v tiskovině vydané Národní koordinační skupinou pro digitální vysílání ani slovo, uvádí rozlítěný čtenář a pravděpodobně i televizní divák. V novinách se mu také nelíbí, že je uvedeno vypnutí Primy z Krašova. Zde jde ale o nepochopení p. Míky. Prima totiž vysílá na Plzeňsku na 51. kanálu z Krkavce. Je však pravda, že to z Diginovin nejde poznat.

Václav Míka, autor textu, se též opírá do NKS za to, že neinformuje v periodiku o tom, že zůstává v provozu analogový vysílač Klatovy – Barák. Bohužel si však při své kritice neuvědomuje, že ono stanoviště nespadá do ucelené oblasti Plzeň, ale Sušice, což však mnozí televizní diváci nevědí. Čtenář Haló novin by znal také rád odpověď na to, zda zůstanou v provozu některé místní převaděče. Z textu zkrátka vyplývá, že ani na Plzeňsku nemusí mít při přechodu na digitální vysílání jasno. NKS i ČT však shodně potvrdily, že lidé v této oblasti na přechod připraveni jsou a na poslední chvíli tento krok nechá minimum diváků.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 9. 2009 9:25

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+