Více

Železný ke zprávám Barrandova: Nabídneme smíšené dvojice, ne registrované partnery

Vladimír Železný se také rozhovořil o tom, proč se TV Barrandov rozhodla zpoplatnit část svého videoarchivu. Nechce prý opakovat chybu, kterou učinila v minulosti tištěná média.

Se třemi moderátorskými dvojicemi, které se budou ve vysílání střídat, do budoucna počítá ve zpravodajství generální ředitel TV Barrandov Vladimír Železný. Šéf stanice to oznámil divákům v sobotu ve svém kontaktním pořadu Volejte Železnému. Potřebujeme najít tři pěkné a chytré kočky, protože budeme vytvářet dvojice, uvedl Železný, podle něhož půjde o smíšené dvojice, a dodal: Žádné registrované partnerství to nebude. Budou to opravdu smíšené dvojice. Moderátoři by mezi sebou měli vést dialog. Dvojice umožní dle Vladimíra Železného výměnu komentářů, poznámek nebo vtipů, které ozvláštní zprávy.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Soutěž Videostop definitivně končí, na TV Barrandov možná přijde bavič Petr Novotný

Železný prozatím neprozradil, kdo bude moderátorské dvojice tvořit. Podle jeho slov zatím probíhá jejich sestavování. Je to poměrně komplikovaná a jemná práce, abych tak řekl, konstatoval někdejší šéf televize Nova. Zpravodajství ke konci roku opustil Petr Lesák, který byl taktéž v pozici programového ředitele TV Barrandov. Na jeho pozici má nastoupit od 3. ledna Petr Převrátil, který se pět let nazpět dostal jako recepční do časopisu Týden. Později se stal jeho redaktorem a od novinářské práce se podle svých slov dostal k moderování. Připomeňme, že vydavatele Týdne a TV Barrandov pojí osoba jejich vlastníka, miliardáře Jaromíra Soukupa.

ČTĚTE TAKÉ: Vladimír Železný na Barrandově: Už nechceme být retro televizí, možná změníme název

Generální ředitel televize Barrandov také promluvil ke zpoplatnění video archivu, kterého se diváci poměrně nedávno dočkali. Zpoplatněný archiv mají dnes většinou televize, téměř všechny. U pořadů, kde lze očekávat reprízovost pořadů, opakování, u pořadů, které jste draze koupili za licenci, ta licence nebyla zadarmo, nebo jste proinvestovali výrobu, tam všude se televize brání a ten pořad si chrání, aby si ho divák sám neopakoval. (…) Televize se tady poučily z velmi nešťastné situace printů, tiskovin, konstatoval mimo jiné Železný, který prezentoval neúspěch tištěných médií na zániku časopisu Newsweek. Zanikl právě proto, že svůj obsah nabídl zdarma v elektronické podobě, argumentoval.

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 1. 2014 18:46

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+