ale to je jejich problem, nas problem - divaku je jejich zalostne pokryti oproti mapkam 2 roky starym. Vim, ze prozatim kontrolovala digitalizaci Noha a snazi se o to dale - ale to nas celkem nezajima. Kmitoctu bylo dost. Prace zadna - proste zase vyhrali tuleni Cajzlovsky. Lenivi jak vsi.
nikdo netvrdil, ze pozemni vysilani je zadarmo, ale v cene je i tvorba pro mensinoveho divaka (CT24. CT4Sport a CT2), takze koncesionarsky poplatek bych nechal stranou. Bordel je reklama, ale tu zase "docasne" doji Trestikova a ji podobni neschopnici na shaneni prachu. Uz aby byl konec digitalizace abychom videli jak budou lobbovat o dalsi prodlouzeni reklamy. Hajzli tuleni - Neumi udelat nediskriminacni odvod z veskere reklamy - i z te, kdy Noha propaguje sama sebe. To by museli zapnout mozky a to je nemozne, protoze oni umi jenom hrat - bud divadlo, nebo film. Uf ze jsem si zase dnes pekne zanadaval :-)
No, v soudruzi v kafkach by meli asi problem kdyby najednou nasmlouvanou reklamu museli odvysilat na ct4 nebot podle noveho zakona by si reklamni cas nemohli prevest na ct1 jako doposud.
Kaprici by pak asi spatne plavali.
Ach, ta věčná změna a úprava cen. Nikdo neřekne zvyšování. A příští rok se "mění" cena snad úplně všeho.
Co se však týče koncesionářského poplatku, tak to je to binec. Zdůvodněním digitalizací si pěkně n.s.rli na hlavu. Ten, kdo má satelit, musí zaplatit digitální příjem programů ze satelitu. Ten, kdo má pozemní vysílání, platí digitalizaci zvýšeným koncesionářským poplatkem. Čili ten, kdo má satelit, platí dvakrát.
Navíc porovnejme cenu koncesionářského poplatku 135,- za programy ČT s cenou jiných kanálů - např. HBO + HBO v digiTV za 180,-. Připočtěme do ČT reklamy a zjistíme, že monopol ČT je dražší.
Na koncesionářský poplatek se po tomto zvýšení u pozemního příjmu můžeme dívat jako na nějakou cenu za základní nabídku kabelovky. Pozemní vysílání tedy není zadarmo. Pouze ten, kdo má satelit nebo kabelovku, platí dvakrát.