Více

Zápas Česko vs. Švýcarsko tolik netáhl. Skončil pod milionem, ale…

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Do čela TOP 10 pořadů za všechny kanály se dostala „Ordinace“, která byla nejsledovanějším úterním pořadem.

Ordinaci v růžové zahradě 2 vidělo 1,667 mil. diváků při podílu na publiku 39,60 % ve skupině 15+. Nad milion se z nezpravodajských pořadů dostala už jen Ulice s 1,126 mil. (35,50 %) a třetí skončilo Česko - Švýcarsko, které sledovalo 946 tisíc při podílu 61,83 %. Ještě vyšší podíl však měl zápas u mladšího publika (15-54), kde skončil na 69,90 %, a stal se tak bezkonkurenční jedničkou v TOP 10 za všechny kanály. Druhé nejlepší Televizní noviny totiž skončily na podílu 39,64 %.

PONDĚLNÍ DATA: V pondělí nastal návrat k normálu. Jedničkou jsou tak „Případy“

CIF16

Co do sledovanosti předstihla stanice ČT sport v hlavním vysílacím čase (prime time) v kategorii 15-54 i ČT1 a s 13,15 % skončila druhá za Novou (34,29 %), zatímco třetí ČT1 měla 8,76 % a čtvrtá Prima 7,36 %. Přes den si stanice ČT sport vedla výborně v obou diváckých kategoriích a s 15,81 % (15+), resp. 18,44 % (15-54) skončila daleko před ČT1 a Primou. Jedničkou byla opět Nova, která vykázala 24,95, resp. 26,05 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+