Více

Zájem o 3D televizory v Česku? Příliš velký zatím není

Čeští diváci zatím nemají příliš o 3D zobrazování ve vlastní domácnosti příliš velký zájem. Zatímco do kinosálů pravidelně vstupují více či méně kvalitní snímky ve třetím rozměru, prim si v této oblasti odnáší pochopitelně IMAX, obsahu pro televizory, který 3D přinášejí, je prozatím poskrovnu, a to odpovídá i počtu prodaných 3D ready televizorů.

ČTĚTE TAKÉ: IFA 2010: Co nového přinesly divákům značky Grundig, Panasonic a Philips

Ze statistiky jednoho z největších prodejců elektroniky, řetězce Electro World, vyplývá, že týdně se prodá přibližně pouze jeden 3D televizor. I přesto to společnost považuje za úspěch. Během tohoto měsíce by se měly objevit v kamenných obchodech další značky, kromě Panasonicu a Samsungu to budou například LG, Philips a Sony a během října také Sharp. Letošní ročník veletrhu IFA, který se před necelými dvěma týdny konal v Berlíně, ukázal, že 3D je pro výrobce elektroniky cestou z krize, v oblasti stereoskopického zobrazování však bude třeba ještě ujít dlouhou cestu.

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 9. 2010 9:50

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+