Více

Z velké obrazovky na malou aneb Jak se rozvíjí vztah mezi televizí a vyhledávači

Stává se z nás „společnost více obrazovek“, u zapnuté televize stále častěji používáme další chytrá zařízení. Televize na tom ale nutně nemusí tratit. Naopak, čekají ji nové výzvy.

Moderní technologie stále výrazněji ovlivňují kulturu a chování spotřebitelů. Tyto dva světy se každý den přibližují rychleji a začínají se i neodmyslitelně prolínat. Jedním z těchto nových fenoménů, patrných zatím stále především na vyspělých trzích, je právě vztah mezi televizí, smartphony, tablety a počítačem, resp. vyhledávačem.

Můžeme jednoznačně říci, že se naše společnost stává „společností více obrazovek“. Lidé již soustředěně nesledují televizi, jako tomu bylo dříve, kdy televizní přijímač sdružoval rodinu u večerních filmů. Nyní televizní diváci sledují své pořady a přitom zcela automaticky používají další zařízení.

 

Foto: HTC.com

Ruku na srdce: kolikrát u sledování televize ještě surfujete na smartphonu?

Nové chování televizního diváka

Celý článek včetně grafů čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+