Více

Z nových formátu se daří na Primě hlavně pořadu Ano, šéfe!

Hlavním tahákem pro diváky je teď na televizi Prima především pořad Ano, šéfe!. Ve svém aktuálním vydání o tom píše odborný týdeník Marketing&Media. Podle něj se na tento formát, který už má i svou početnou fanoškovskou skupinu na komunitním portálu Facebook, dívá v průměru 805 tis. diváků. Co se týká průměrného share, představuje to 24.81 %, což je na Primu nadprůměrný výsledek.

ČTĚTE TAKÉ: Prima se začíná zvolna dotahovat na ČT 1, ale hlavně díky poklesu ČT

Pro neúspěch naopak Prima zastavila pořad Vím, cos dělal v pátek. O nedělních večerech se na něj dívalo průměrné 444 tis. lidí starších 15 let, konstatoval týdeník. Podíl na trhu dosahoval pouze něco málo nad 11 %. Prima proto nasadila na nedělní večer osvědčený detektivní seriál Vraždy v Midsomeru. Příliš úspěšný není ale ani pořad Nepodceňuj blondýnky, který dosáhl 14,81% podílu na trhu. Pořad Ano, šéfe! slaví úspěchy i na internetu. Na serveru Stream.cz, se kterým Prima spolupracuje, si pustilo každý díl v průměru 160 tisíc uživatelů.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+