Více

Z automobilek nejvíce inzeruje Hyundai, VW meziročně navýšil výdaje o 75 procent

Podle monitoringu reklamy Ad Intel byla za první pololetí letošního roku největším inzerentem v segmentu osobních automobilů značka Hyundai.

Hyundai umístila za prvních šest měsíců letošního roku ve sledovaných médiích reklamu v celkové ceníkové hodnotě 246 milionů korun – to je ale o pětinu méně než za stejné období v loňském roce. Na druhém místě s celkovou hodnotou reklamy 197 milionů korun v ceníkových cenách skončila Škoda, i její výdaje ale meziročně klesly takřka o pětinu.

Třetí Volkswagen si v období od ledna do června objednal inzerci v hodnotě 189 milionů korun. U této značky se pak na rozdíl od prvních dvou hodnota reklamního prostoru meziročně navýšila, a to o celých 75 procent.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+