Více

Web První zprávy dělá reklamu svému šéfovi v kandidatuře na ředitele ČT

UVNITŘ NÁHLED Už druhý rozhovor s Radomírem Pekárkem, jedním z 36 kandidátů na generálního ředitele České televize, zveřejnil v krátké době po sobě zpravodajský server První zprávy. Šéfredaktorem a ředitelem tohoto webu je přitom právě Pekárek, který jeho prostřednictvím v červenci oznámil úmysl na šéfa Kavčích hor kandidovat. Tentokrát Pekárek, který o křeslo ředitele ČT usiloval již předloni a postoupil do finále, v němž ale nezískal ani jeden hlas, brojí proti jihoamerickým telenovelám na obrazovce ČT (které však Kavčí hory nevysílají).

K TÉMATU: Na ředitele ČT bude kandidovat bývalý šéf Barrandova Radomír Pekárek

Nemám v úmyslu vysílat staré seriály. Jak je vidět, opakováním starých seriálů z doby před rokem 1989 se prezentují především komerční televize. Samozřejmě existují kvalitní seriály, které by se daly zařadit do kolonky dramatické tvorby, jako je například Zdivočelá země nebo například seriál Nemocnice. Každopádně seriály na ČT nesmí obsahově sklouznout k tzv. „venezuelským telenovelám“, upřesnil Pekárek v rozhovoru, k němuž web První zprávy použil původní fotografie serveru DigiZone.cz označené jako „foto: archiv“ (originály jsou zde).

ČTĚTE TAKÉ: Kandidátů na ředitele České televize je 36. Přečtěte si jejich úplný seznam

Web Prvnízprávy.cz provozuje společnost Play Net, kterou prostřednictvím společnosti Astro Capital vlastní podnikatel Jan Fulín. Tomu v minulosti patřila například parlamentní satelitní a kabelová televize 24cz a před třemi lety plánoval spustit další satelitní televizi Play TV zaměřenou na herní průmysl. I když pro ni získal licenci od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), stanice nikdy neodstartovala a licence jí propadla.

Náhled rozhovoru webu Prvnízprávy.cz se svým ředitelem Radomírem Pekárkem, včetně fotografie, která byla zcizena ze serveru DigiZone.cz (originál zde)

Parlamentní televizi 24cz prodal Fulín v roce 2006 podnikateli v realitách Miloši Červenkovi, který jmenoval jejím ředitelem bývalého moderátora České televize a mluvčího skupiny ČEZ Daniela Častvaje. Fulín nadále zůstal manažerem televize, ovšem 24cz musela ukončit vysílání poté, co soud v létě 2007 obstavil na žádost obchodního partnera veškeré účty jejímu majiteli a neměla finance na další vysílání.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 8. 2011 15:28

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+