Vysílání promo smyčky, jejímž prostřednictvím si mohou diváci na Slovensku dopředu naladit jeho vysílání, zahájil prostřednictvím tamního celoplošného multiplexu 1 třetí program komerční televize Joj, lifestylová televize Wau. Informoval o tom Michal Šuran, marketingový manažer společnosti Towercom, operátora multiplexu 1. Tato síť odstartovala koncem března a momentálně pokrývá asi 80 procent slovenských domácností, prostřednictvím vysílače Veľká Javorina ji lze naladit i na Moravě (kanál 55, polarizace vertikální, výkon 50 kW).
K TÉMATU: Jojka zveřejnila program třetího kanálu Wau, od Primy Cool převezme Pekelnou výzvu
“Jsme rádi, že se nám podařilo zatraktivnit nabídku DVB-T, která jako jediná televizní platforma na Slovensku nabízí bezplatný příjem televizních stanic. Je to však jen začátek, diváci se mohou těšit na další novinky,” prozradil zástupce generálního ředitele Towercomu Peter Valentovič. Firma čile vyjednává s televizí Markíza a možnosti zařazení nových programů Fooor a Dajto do pozemního vysílání. Zatím jsou dostupné pouze na satelitu, v kabelu a IPTV.
ČTĚTE TAKÉ: Markíza půjde cestou Novy, chystá se zařadit kanály Dajto a Fooor do DVB-T
Ostrý start Wau TV naplánovala televize Joj na pondělí 15. dubna. Slibuje zábavnou a lifestylovou televizi, která doplní stávající portfolium plnoformátové TV Joj a na mladé diváky zaměřeného programu Plus. Generální ředitel Jojky František Borovský navíc nedávno oznámil, že skupina už připravuje další, v pořadí již čtvrtý televizní kanál. Jeho zaměření a předpokládaný termín startu ale odmítnul komentovat.