Samotná Prima ale zatím žádné bližší informace ohledně vstupu na slovenský trh uvádět nechce. Naše šíření programů na Slovensku je aktuálně ve stadiu strategického plánování, příprav a vyhodnocování různých variant konceptů. Bližší informace poskytneme až po schválení celkové koncepce,
uvedla pro DigiZone mluvčí Primy Gabriela Semová (na fotografii). Konkrétní časový horizont schválení zmíněné strategie upřesnit odmítla.
K TÉMATU: Konec kanálů Markízy v DVB-T? Towercom o tom nic neví
Podle informací serveru MediaBoom.sk by se slovenská mutace Primy měla lišit od kanálů Nova International a Markíza International, které jsou postaveny výhradně na vlastní produkci. Prima International by měla kromě vlastní tvorby vysílat i zahraniční akvizice, ať už filmové, nebo seriálové.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Nova International – Dodatečné náklady na provoz jsou spíše marginální