Více

Vysíláme pouze to, co potřebujeme, tvrdí šéf Novy

Aktuální vydání odborného týdeníku Marketing&Media přináší rozhovor s generálním ředitelem televize Nova Petrem Dvořákem. Ten v něm hovoří především o právě probíhající ekonomické krizi. Když se podíváte na všechny analytické zprávy, které vycházely v té době (v loňském roce, pozn. red.), tak nic nenaznačovalo tomu, že by případný dopad krize mohl být tak velký. A já si stále myslím, že celá ta vlna je více způsobená tím, co se děje venku, a ne tím, co se děje doma, konstatoval Dvořák.

ČTĚTE TAKÉ: Petr Dvořák: Nova nebude za 15 let jenom televizí, ale výrobcem obsahu

Ředitel Novy řekl, že je důležité v současné době utrácet co nejméně a cílem je také udržet výkonnost, jakou měla televize v roce 2008. S úsporami musíme zacházet velmi citlivě. A samozřejmě – jdeme cestou, že jsme zlevnili programové schéma a vysíláme jen to, co potřebujeme, dodal šéf české komerční jedničky. Ten také řekl, že Nova zastavila přísun nových zaměstnanců a pečlivě v současné době zvažuje výměny. Současná nákladová úroveň nám umožní udržet naši výkonnost, prohlásil sebejistě Dvořák.

K TÉMATU: Nové kanály přišly v té nejhorší době, tvrdí šéf Novy

Ředitel Novy si také pochválil fungování kanálu Nova Cinema. Ten je podle něj na dobré cestě. Na námitku redaktora, že by se dvěma procenty sledovanosti spokojený asi nebyl, Dvořák odpověděl: „Vždy musíte zvažovat, co do toho dáte a co z toho dostanete. My jsme na šestém místě v rámci České republiky, hned po ČT24.“ Cílem se bylo podle Petra Dvořáka dostat na přední pozice nových televizních stanic. Od začátku tady nikdo nemá ty naivní představy, že během roku porazíme Primu nebo někoho jiného. My jsme chtěli získat řádově několik procent, a to se povedlo, upřesnil ředitel Novy s tím, že po zvýšení penetrace set-top-boxů je ambice získat přibližně 4 až 5 procent.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 3. 2009 15:35

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+