Více

Vyprávěj si vedlo ve čtvrtek lépe než Mamma Mia!, Prima ale byla trhovou dvojkou

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Před světovým pohárem v biatlonu se dostal do formy opět ČT Sport. Euro Hockey Tour přinesla stanici v prime time u mladšího publika share 7 %.

Primu a ČT 1 dělilo večer v 15-54 téměř 7% bodů

Reprízu retro seriálu Vyprávěj a hudební komedie Mamma Mia! od sebe dělilo včera v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, rovných padesát tisíc diváků. Zatímco Jednička se blížila k hranici šesti set tisíc diváků, film na Primě si nenechalo ujít 543 tisíc diváků. Podíl na publiku (share) obou pořadů se pohyboval přibližně okolo 14 %. U mladšího publika si nepatrně lépe vedla Prima a právě komedie Mamma Mia!. Komerční dvojka dominovala večer nad Jedničkou výrazně právě ve skupině 15-54, kdy odstup obou stanic činil téměř sedm procentních bodů. Prima si udržela pozici televizní dvojky, Jednička byla trojkou.

STŘEDEČNÍ DATA: Česká obdoba Modrého z nebe odstartovala podprůměrně, ČT 1 až za Primou

Prvních pět pozic nejúspěšnějších pořadů dne si rezervovala Nova. Mezi nejúspěšnější formáty patřily tradičně Televizní a Sportovní noviny, Ordinace v růžové zahradě 2, Ulice a Prásk!. Všechny jmenované se umístily vyjma posledního nad jedním milionem diváků. Magazín Prásk! si nenechalo ujít 921 tisíc lidí (share 26,17 %; 26,35 % v 15-54). Nova s přehledem dominovala čtvrteční sledovanosti s celodenním podílem 27,56 % u staršího a 28,46 % u mladšího publika, v prime time se pohybovala bez problémů v obou diváckých skupinách nad 30 %. Úspěšnější však byla ve skupině diváků starších 15 let.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+