Více

Výměnu manželek neohrozil ani zápas Švédska s Kanadou na MS v hokeji

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Reality show si udržela „svých“ 1,2 milionu diváků, i když proti ní šel zápas silných hokejových týmů ze skupiny, v níž hraje i Česko.

Nova Cinema se po 20:00 dotáhla na ČT 1

Ani zápas švédské hokejové reprezentace s Kanadou na mistrovství světa v hokeji ve středu večer nenarušil sledovanost reality show Výměna manželek na televizi Nova. Stejně jako minulý týden oslovila přes milion dospělých diváků, konkrétně 1,184 milionu, což odpovídalo 27,42 procentům publika (33,10 procentům v kategorii 15 až 54 let). Na absolutní počet diváků tedy Nova udržela svoji pozici, v podílu na publiku ale ztrácela – jinými slovy, hokejový šampionát zvýšil počet diváků u televizních obrazovek. Souběžně vysílaný zápas Švédska s Kanadou vidělo od 19:45 na ČT Sport v průměru 604 tisíc dospělých diváků a 15,86 procenta publika (20,35 procenta ve věku 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: ČT Sport v úterý večer dvojkou na trhu u mladých, i když na MS nehráli Češi

S hokejem v přímém souboji prohrály hlavní pořady na Primě i ČT 1. Primácký seriál Všechny moje lásky proti hokejovému šampionátu uhrál 461 tisíc dospělých diváků a podíl 11 procent (ale jen sedm procent v kategorii 15 až 54 let), charitativní pořad Kousek nebe na Jedničce dokonce jen 333 tisíc diváků při podílu osm procent (šest procent v kategorii 15 až 54 let). ČT 1 po osmé hodině večer málem prohrála s Novou Cinema, které se výtečně dařilo s filmem Hříšnice. Lechtivý snímek si nenechalo ujít 308 tisíc dospělých diváků a 7,71 procenta publika (6,98 procenta ve věku 15 až 54 let). Hokej naopak snížil sledovanost ČT 2, jejíž tradičně silný cestovatelský večer tentokrát nedosáhl na metu 300 tisíc diváků.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+