Počet letů není tři a tří, ale tři a čtyři. Po sejmutí starého AS, které se dělí na tři části, nejprve původní "mechanický tlumič kmitů, poté horní část AS, pak spodní část AS. Při instalaci je potřeba nejprve umístit tzv. přechodový díl (let č. 1), poté spodní část AS (let č. 2), horní část AS (let č. 3) a nakonec "kapalinový tlumič kmitů" (let č. 4).
Osobně se zítra na Krásné chystám, jen mám obavu, že se akce bude muset odložit kvůli počasí. Zatím nenám z ČRa aktuální informace, asi to nechám až na ráno. Ono se může stát, že kvůli počasí nedorazí ani vrtulník podle původního plánu. V každém případě ale budu připraven vyrazit. Tak se možná zítra s někým z Vás potkám.
Počasí uvidíme,
podle www.medard-online.cz by zítra odpoledne pršet až do večera nemuselo. Horší to bude s větrem, předpovídají kolem 4m/s. Nemá někdo zaručený informace, jestli se to zejtra uskuteční, nebo ne? Předpověď na středu a na čtvrtek je zhruba stejná.
Jo pane ale vzpomeň na Javořici, tam byl ten mezikus už na spodním díle AS namotovaný...
na druhou stranu na Pálavě i Hošťálkách ho samostatně osazovali asi 2 hodiny, aby byl v rovině.
Mezi nama, já bych dopředu nevypočítával počet letů vůbec, kdoví co se může dít. Viz Pálava... to je jak tvrdit dopředu, že na cestě dlouhé 300km zastavím autem 2x kvuli malé potřebě a pak zjistím, že to bylo 1x nebo 3x ;-)