Hlavní navigace

Výměna manželek stále láká, bodoval i Přístav

14. 1. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Sázka na Dům z karet České televizi zatím nevyšla. Mezi Top 5 nejsledovanějších pořadů se americký seriál neprobojoval.

Pošta pro tebe na osmi procentech

Mezi deset nejsledovanějších pořadů všech televizí se kromě zpravodajských pořadů probojovaly jen prime time pořady obou hlavních komerčních kanálů. Reprízovanou Výměnu manželek si na Nově nenechalo ujít 506 tisíc diváků do 54 let, získala tak v této věkové skupině podíl 27,63 procenta. Premiérový přístav na Primě oslovil 18,85 procenta mladší cílové skupiny, což znamená podíl ve výši 18,85 procenta.

ÚTERNÍ DATA: Mezi úspěšné pořady se vrátila Ordinace, zabodoval i Zvěřinec

Nově uváděnou Poštu pro tebe si v prime time na ČT naladilo 682 tisíc diváků starších patnácti let, tedy 7,9 procenta všech diváků. Zábavnou podvečerní soutěž Kde domov můj sledovalo 521 tisíc diváků nad patnáct let, tedy šest procent obecné cílové skupiny. V celodenním podílu sledovalo ČT 13,76 procenta diváků starších patnácti let, ještě lépe si vedla ve věkové skupině od 15 do 54 let, kde ji bez dvou desetin sledovalo patnáct procent diváků.

Kanály – průměrné podíly (13. 1. 2016)
Graf podílu kanálů (13. 1. 2016)
Graf podílu skupin (13. 1. 2016)

Mladí slyší na Krause

Na hlavní Primě bodovala kromě Přístavu, který sledovalo 18,85 procenta diváků mladších patnácti let, také Show Jana Krause, která v mladší cílové skupině oslovila 19,78 procenta diváků. Zajímavého podílu mezi mladší cílovou skupinou dosáhl i večerní (K)Lamač srdcí na Nova Cinema, který sledovalo 9,51 procenta diváků uvedené věkové skupiny.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Turné čtyř můstků sledovalo na ČT Sport 8,5 procenta diváků mladších 54 let

Mladší diváky se povedlo zasáhnout i TV Barrandov, pořad Soudkyně Barbara sledovalo 113 tisíc diváků, což znamená podíl 10,52 diváků mladších 54 let. V celodenním podílu tak TV Barrandov utržila 5,79 procenta diváků starších patnácti let, v mladší cílové skupině si ji naladilo 3,59 procenta diváků.

Top 10 všechny stanice (13. 1. 2016)
Top 5: ČT1 (13. 1. 2016)
Top 5: ČT2 (13. 1. 2016)
Top 5: ČT24 (13. 1. 2016)
Top 5: ČT sport (13. 1. 2016)
Top 5: ČT :D (13. 1. 2016)
Top 5: ČT art (13. 1. 2016)
Top 5: Prima (13. 1. 2016)
Top 5: Prima COOL (13. 1. 2016)
Top 5: Prima love (13. 1. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (13. 1. 2016)
Top 5: Prima MAX (13. 1. 2016)
Top 5: Nova (13. 1. 2016)
Top 5: Nova Cinema (13. 1. 2016)
Top 5: FANDA (13. 1. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (13. 1. 2016)
Top 5: TELKA (13. 1. 2016)
Top 5: TV Barrandov (13. 1. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (13. 1. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (13. 1. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (13. 1. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (13. 1. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).