Více

Výměna manželek si polepšila o 150 tisíc diváků, dotahuje se na Televizní noviny

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima Cool byla u mladších diváků od 15 do 54 let za celou středu i v hlavním vysílacím sledovanější než ČT 1.

Kousek nebe na čtvrtině výkonu „manželek“

Nasazení premiérových dílů reality show Výměna manželek do středečního prime time se začíná hlavnímu kanálu Novy hodně vyplácet. Druhý díl sledovalo téměř o 150 tisíc dospělých diváků více než úvodní před týdnem. Konkrétně šlo o 1,372 milionu diváků, což představovalo 32,64 procenta publika. V „novácké“ cílové skupině diváků ve věku od 15 do 54 let pořad zaujal od 20:20 v průměru 40,59 procenta těch, co trávili čas u televizní obrazovky. Lépe se ve středu dařilo už jen Televizním novinám, jež měly o 340 tisíc diváků více než Výměna manželek. Hlavní večerní pořady ostatních televizí se nedostaly ani na polovinu výkonu Novy. Nejblíže byla Prima se seriálem Všechny moje lásky (510 tisíc dospělých a 12 procent publika).

ÚTERNÍ DATA: ČT Sport díky fotbalu a hokeji v úterý večer u mladého publika dohnala Primu

Výrazně méně diváků zaujal charitativní pořad ČT 1 Kousek nebe, na který se od osmé večer podívalo v průměru 347 tisíc dospělých diváků a osm procent publika. Výměna manželek naopak neohrozila sledovanost ČT 2, která měla tradičně silnou „cestovatelskou“ středu – počínaje cyklem Země a města světa, který od osmé večer zhlédlo 397 tisíc dospělých diváků a 9,56 procenta publika, přes cyklus Na cestě, který od deváté večer oslovil 387 tisíc dospělých a 9,29 procenta publika, a konče dokumentárním seriálem Dobrodruh s 294 tisíc diváky a podílem 8,14 procenta. Vysoko se držela i televize Barrandov, jejíž hlavní večerní pořad Vtip za stovku! vidělo od 20:10 v průměru 230 tisíc dospělých diváků a 5,48 procenta publika.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+