Souhlasím s tím, co jste napsal, nicméně včerejší díl už se dle mého názoru přiblížil docela blízko kvalitní první sérii. Včerejšímu dílu totiž pomohlo upozadění Jana Šťastného a důraz na některé původní postavy, obzvláště Zuzana Bydžovská dostala konečně poprvé v těchto nových dílech poněkud větší prostor a hned kvalita dílu vzrostla. Nicméně Gymplu by dle mého názoru asi nejvíce pomohl návrat paní Šafránkové (podle dřívějších vyjádření zástupců TV Nova se má paní Šafránková v průběhu této řady do seriálu vrátit) a taky dát více prostoru Ondřeji Brzobohatému (tak jako v první sérii) a jeho seriálové rodině (Jáchym Kraus, Kristýna Leichtová). Nicméně dá se předpokládat, že i na to tvůrci mysleli, a proto se do děje zapojí Květa Fialová, s níž by snad pan Brzobohatý a jeho seriálová rodina měli být v nových dílech více vidět. Já osobně doufám, že se nový Gympl ještě rozjede a včerejší díl dává naději, že by se to nakonec mohlo ke starému dobrému Gymplu docela přiblížit.
Pochopitelně paní Bydžovskou, paní Šafránkovou i paní Fialovou považuji za výborné české herečky a dokáží svým herectvím povznést daný příběh. Tedy pokud se budou ubírat tímto směrem, a pokud by získali ještě nějakou takovouto silnou hereckou osobnost, potom jistě vybočí ze stereotypu...a zrovna učitelské prostředí by jistě mohlo hodně nabídnout mnohým kvalitním hercům a herečkám starší generace, u níž se všeobecně říká, že není tolik hereckých příležitostí.
Nicméně k úspěchu je důležitý i silný příběh a kvalitní scénář, proto doufám, že to nebude tíhnout k "přehrávání" jaké nabízí paní Benešová...bohužel z postav jako je pan Šťastný, pan Révai takový pocit mám...ačkoli je pan Šťastný výborný herec a mám ho rád, mám pocit, že jde zahrát cokoli, hlavně, že dostane zaplaceno.
Gympl byl rozhodně zajímavý námět, možná stejně tak jako původní Ordinace, která se chtěla stát českou variantou německé Stafanie, nicméně je potřeba skončit v nejlepší chvíli...
tk díky téhle diskuzi ted už vůbec nechápu Reginu L alias Davida Nováka. Nejdřív tu vychvaluje telenovelu Cesty domů a o Gymplu říká že je propadák, ale potom napíše že sleduje pravidelně každý díl. Potom řekne že to není pro mladé ani náhodou,ale to, že to u mladých má o 10 % větš share než cesty domů pro důchodce ho nezajímá ? Já prostě nepochopím, kritizovat něco na co se dívám skoro pravidelně že je propadák, a telenovelu jen pro to že má sledovanost vychvalovat do nebes ? Na to můžu říct jen jedno: OMG
No právě z toho mám trochu smíšený pocit, na koho je vlastně seriál směřován...zda pro typické seriálové divačky (romantická linka mezi mladou dvojicí, jejíž lásce není přáno), starší diváky (linka paní Šafránkové s panem Heřmánkem), mladší diváky (hudební produkce), komediální (linka paní Benešové) nebo drama (právě paní Šinkorová s manželem)...vcelku kompatibilitu držely právě silný příběh a výborné herecké výkony, to mi nyní trochu chybí, ale pokud se autoři rozhodli pouze pro komediální linku, o čemž by právě nasvědčovalo nasazení výše zmíněných dvou postav, tak dobrá, ale ať to prosím nedopadne, jako se všemi seriály...rodinné nekonečné příběhy
No právě...a to je podle mě chyba...to může fungovat u nekonečného seriálu, jakým je Ulice...tam to funguje skvěle, každý si najde své postavy, svou věkovou, sociální či jinak podobnou charakteristiku...
ale u tohoto typu seriálu bych čekal míření pouze na jeden druh diváků. Podíváme-li se do historie, nebo i zahraničních akvizic....který seriál je takovouto směsicí různých žánrů?...nenapadá mě žádný, nejúspěšnější seriály byly jasně vymezeny, držely se svého zaměření a nevybočovaly ze své cesty (pokud ano, většinou to odnesly nižší sledovaností a koncem), každý divák věděl, co od toho čekat a proto si to našlo oblibu...
prosím tě, nováku? myslíš, že se tady snad s tebou budu hádat, abych ti udělal radost? :D Prima včera opět propadla a milionové (ovšem velice přestárlé) publikum CD opět nevyužila, Nova krásně využila slot za slotem, jasně vyhrála večer a ČT taky nemusí být zklamaná, sečteno a podtrženo - na Palmovce opět GRP nedodali
Tak musí to být i o zábavě, čímž se chtějí odlišit od sladkých telenovel. Linka s Brzobohatým a Leichtovou je romantika jak prase, to samé scény s Šafránkovou, takže nuda. Naopak scény s Benešovou jsou nejlepší, jo přehrává, ale ten seriál je původně dělaný jako komediální. Podle mě je teď děj zajímavější, není tak utahaný, ale dramaturgicky je seriál zvládnut špatně, za dětské herecké výkony mi je trapně, ne ani proto, že by neuměli hrát, ale že řeší věci a mluví mimo to, jak se dnešní mladí chovají - stejný problém jako u 4teens. No a vrcholem jsou trapné hudební scénky mimo děj, které jsou tak trapné, že si je celý internet pouští pro pobavení. Jinak seriál je to dobrý a dívám se pravidelně, už jen kvůli školnímu prostředí, které jsme všichni zažili. Díky bohu nemusíme sledovat všude samé nemocnice. Koho to napadlo? Škoda jen, že už chybí Šinkorová a její manžel tyran, to bylo nejlepší, snad se brzi v ději dostane ven a zase se do seriálu vrátí. Jinak je docela i škoda, že ta sledovanost je tak tragická, bojím se, že další řada nebude.
Vylomeniny se povedly, ale měly by být až za Partičkou. Ten přechod mezi CD a Partičkou je nešťastný, navíc Partička začíná až v 11 večer. Když začne po CD, diváci si ji najdou, je to stálice a pak třeba vydrží na Vylomeniny, ale opačně to moc fungovat asi nebude. Takže to prohodit a Prima má velmi silné pondělky, se kterými konkurence bude hodně bojovat. Snad změna proběhne už od příštího týdne.
Všiml jsem si, že seriál Gympl pomalu ale jistě své publikum ztrácí, na podzim vždy dosahoval téměř k milionu, nyní se pohybuje dokonce pod 900 tisíci diváků. Přisuzoval bych to k tomu, že začínal poměrně dobře, byl to silný námět plný výborných herců, ale nyní sklouzl do klasické seriálové podoby, jakých je tady ažaž....