Hlavní navigace

Vyhlašování vítězů StarDance mělo víc diváků než Televizní noviny na Nově

22. 12. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Samotný finálový souboj posledních dvou tanečních párů vidělo v průměru téměř 1,6 milionu dospělých diváků

Premiéra Počátku na Nově na třetině výkonu StarDance

Blízko k hranici dvou milionů diváků se v sobotu večer dostalo vyhlašování vítězů šesté řady taneční soutěže StarDance. Od půl desáté si jej na ČT 1 nenechalo ujít 1,871 milionu dospělých, což v danou chvíli představovalo 42,97 procenta publika. StarDance tak v počtu diváků předstihla dokonce i hlavní zpravodajskou relaci Televizní noviny na Nově, již od půl osmé sledovalo v průměru 1,653 milionu dospělých diváků (v podílu na publiku ale měly víc – 43,37 procenta publika). Samotné finálové klání posledních dvou tanečních párů ve StarDance vidělo od osmé večer na Jedničce 1,592 milionu dospělých a 36,64 procenta publika.

PÁTEČNÍ DATA: Páteční souboj pohádek vyhrála Láska rohatá na ČT 1 před Honzou málem králem na Nově

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let se StarDance nedařilo tolik jako v širší kategorii všech dospělých nad 15 let. Souboj posledních dvou párů dosáhl podílu 27,02 procenta, vyhlašování výsledků 31,68 procenta. Vysoká sledovanost StarDance pomohla i filmu Policajt nebo rošťák, který ČT 1 nasadila bezprostředně po této show od 22 hodin. Vidělo ho v průměru 738 tisíc dospělých diváků a 25,57 procenta publika. Premiéru filmu Počátek na hlavním kanálu Novy vidělo od 20:20 hod. 505 tisíc dospělých diváků a 12,76 procenta publika (18,94 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní film na Primě, Guliverovy cesty, oslovil od čtvrt na devět 364 tisíc dospělých diváků a osm procent publika.

Kanály – průměrné podíly (21. 12. 2013)
Graf podílu kanálů (21. 12. 2013)
Graf podílu skupin (21. 12. 2013)

Milionář z chatrče na Nově Cinema s 323 tisíci diváky

Mimořádně úspěšný večer má za sebou Nova Cinema. Romantickou komedii Milionář z chatrče vidělo od 21:55 průměrně 323 tisíc dospělých diváků a 11,91 procenta publika (15,46 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní film na stejném kanálu, česká komedie Hodíme se k sobě, miláčku?, zaujala od osmé večer 231 tisíc dospělých diváků a dosáhla podílu 5,29 procenta (6,91 procenta v kategorii 15 až 54 let). Nova Cinema tak za celý den dosáhla podílu 5,72 procenta na dospělém publiku starším 15 let a 7,54 procenta v kategorii 15 až 54 let. Během prime time (19 až 23 hodin) to bylo 6,04 v kategorii D15+ a 8,26 procenta u D15–54, což Nově Cinema zajistilo pozici čtyřky na trhu.

MINULÁ SOBOTA: Sněhurka pomohla Primě v sobotu večer k dvojnásobku diváků oproti Pohlreichovi

Silně nadprůměrnou sobotu měla i TV Barrandov. Nejúspěšnější byla talk show Sejdeme se na Cilbulce, kterou od čtvrt na jedenáct vidělo 299 tisíc dospělých diváků a 9,74 procena publika. Vtip za stovku si od čtvrt na devět nenechalo ujít 243 tisíc dospělých diváků a 5,50 procenta publika a podvečerní film Škola, základ života od 16:50 pak 225 tisíc dospělých s podílem 8,22 procenta. Nad hranici 200 tisíc diváků se dostal i magazín Exkluziv! Kateřiny Brožové, který si od 21:20 nenechalo ujít 208 tisíc dospělých a 4,90 procenta publika. Za celý den pak TV Barrandov dosáhla podílu 4,94 procenta a v prime time 4,74 procenta.

BRAND24

Top 10 všechny stanice (21. 12. 2013)

ČT art se zaměřila na masovějšího diváka

Z menších televizí stojí za zmínku ještě film Diamanty jsou věčné, který od osmé večer přitáhl k ČT 2 průměrně 254 tisíc dospělých diváků a 5,84 procenta publika (5,92 procenta ve věku 15 až 54 let). Zkrocenou horu hned poté od desáté večer vidělo 160 tisíc dospělých a 5,89 procenta publika. Hokejové utkání Česko – Švédsko si na ČT Sport od 15:40 nenechalo ujít 365 tisíc dospělých diváků a 14,63 procenta publika (16,35 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT art bodovala českým muzikálem Noc na Karlštejně, který od 20:25 vidělo 45 tisíc dospělých diváků a 1,29 procenta publika (1,59 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČT art se vůbec v sobotu večer snažila zaujmout diváky většinovějšími formáty: Příběhy slavných, pořadem Kam zmizel ten starý song, pořadem Karel Černoch 70 a Slavnými érami českého Divadla komedie, ale na přepočítávaném celodenním podílu stanice se to téměř neprojevilo (0,26 procenta v kategorii 15+ a 0,53 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let), i když jde fakticky o víc než zdvojnásobení obvyklých podílů této stanice.

Top 5: ČT1 (21. 12. 2013)
Top 5: ČT2 (21. 12. 2013)
Top 5: ČT24 (21. 12. 2013)
Top 5: ČT sport (21. 12. 2013)
Top 5: ČT :D (21. 12. 2013)
Top 5: ČT art (21. 12. 2013)
Top 5: Nova (21. 12. 2013)
Top 5: Nova Cinema (21. 12. 2013)
Top 5: FANDA (21. 12. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (21. 12. 2013)
Top 5: TELKA (21. 12. 2013)
Top 5: Prima family (21. 12. 2013)
Top 5: Prima COOL (21. 12. 2013)
Top 5: Prima love (21. 12. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (21. 12. 2013)
Top 5: TV Barrandov (21. 12. 2013)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).