Více

Vyhlášení výsledků finále StarDance klepalo na hranici dvou milionů diváků a podílu 50 %

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Česká televize v sobotu večer výrazně porazila Novu. ČT 1 v prime time atakovala podíl 40 %, hlavní kanál Novy byl na méně než polovině.

Prima se u mladých dotahovala na Novu

Finále taneční show StarDance přineslo ČT 1 v sobotu večer nečekaně vysokou sledovanost. Především hlasování a vyhlašování vítězů přilákalo k obrazovkám téměř dva miliony dospělých diváků. Samotný poslední díl sledovalo od osmé večer 1,695 milionu dospělých diváků a 41,15 procenta publika (33,05 procenta ve věku 15 až 54 let). Vyhlášení výsledků pak přilákalo od 21:45 rekordních 1,925 milionu dospělých při podílu na publiku 49,48 procenta (40,96 procenta v kategorii 15 až 54 let). Za celý sobotní prime time dosáhla ČT 1 průměrného podílu 38,50 procenta, který byl víc než dvojnásobkem výkonu hlavního kanálu Novy (ten dosáhl podílu 18,41 procenta, data se vztahují k cílové skupině 15+).

PÁTEČNÍ DATA: Šťastný smolař a Všechnopárty nad milionem diváků, pohádka Primy těsně nad Novou

CIF16

Nova zůstala v prime time poražena i ve „své“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let. V té dosáhla průměrného podílu 20,33 procenta, Jednička však vykázala podíl 31,12 procenta. Daleko za oběma těmito televizemi zůstala Prima, která v hlavním vysílacím čase oslovila 12,50 procenta dospělého publika staršího 15 let a 15,25 procenta v kategorii 15 až 54 let. Nova se pokoušela StarDance čelit českou komedií Vesničko má středisková, ta však od 20:20 zaujala „jen“ 661 tisíc dospělých diváků a 15,90 procenta publika (17,90 procenta ve věku 15 až 54 let). U mladších diváků jí zdatně sekundovala komedie Sám doma 2: Ztracen v New Yorku, kterou od čtvrt na devět vysílala Prima. V této kategorii dosáhla podílu 17,18 procenta, jinak ji vidělo 449 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 11,07 procenta.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+