Více

Všechny prezentace z konference Televizní digitalizace 2.0 jsou dostupné online

UVNITŘ FOTOGALERIE – Agentura Taktiq, která spolu s ministerstvem průmyslu a obchodu akci uspořádala, zveřejnila na svém webu prezentace předášejících.

Zájemci najdou na webu agentury Taktiq věnovanému včerejší konferenci prezentace všech jejích řečníků. První blok se věnoval jízdnímu řádu samotného přechodu. Pavel Dvořák z expertní skupiny ministerstva se ve své přednášce věnoval strategii rozvoje zemského televizního vysílání, následující Martin Gebauer, generální ředitel Českých Radiokomunikací, se věnoval otázce včasného přechodu na DVB-T2 jako platformy pro zajištění televizního příjmu šedesáti procent českých domácností.

Jednatel společnosti Digital Broadcasting Radim Pařízek se věnoval budoucnosti terestrické platformy a hlavně otázce budoucího konkurenčního prostředí po přechodu na vysílací standard DVB-T2. Vedoucí projektové kanceláře České televize Pavel Hanuš definoval roli České televize při rozvoji pozemního digitálního vysílání v České republice.

Druhý blok se věnoval pohledu diváků. Tereza Šimečková z výzkumné společnosti Nielsen Admosphere, která mimo zajišťuje peoplemetrové měření televizní sledovanosti pro Asociaci televizních organizací, prezentovala výsledky průzkumů sledujících změny související s přechodem na DVB-T, vybavenost českých domácností televizory a  očekávání českých diváků od chystaného vysílání v DVB-T2.

CIF16

Ředitel regulace Českých Radiokomunikací Marcel Procházka svou přednášku příznačně definoval tezí, podle které musí divák vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize. Libor Bauer ze Samsungu se pokusil odpovědět na otázku, co přinese přechod na DVBT-2 koncovým uživatelům televizorů Samsung.

Tomáš Krátký ze společnosti Euronics odprezentoval přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 s kodekem H.265/HEVC. Technický ředitel České televize Ivo Ferkl se ve své přednášce pokusil představit zkušenosti ze zahájení vysílání ve standardu DVB-T2 v sousedním Německu.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+