Více

Všechny moje lásky naposledy vyrovnané s Reportérkou, vysoko opět ČT Sport

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Česká televize oběma částmi biatlonového závodu přilákala k obrazovkám přes sedm set tisíc diváků.

Jednička u staršího publika přes den lídrem

Včera došlo na televizních obrazovkách naposledy k přímému souboji mezi seriálem Všechny moje lásky a původní dramatickou sérií Reportérka. V neděli 22. února nasadí Jednička příběh Pojedeme k moři. Všechny moje lásky na Primě i Reportérka na ČT 1 překročily hranici devíti set tisíc diváků a byly velmi vyrovnané, a to jak u staršího, tak i mladšího publika. Na celodenní podíl však zvítězil vlajkový kanál České televize nad komerční dvojkou s odstupem necelých tří a půl procentního bodu. Jednička oslovila v neděli rovných 17 % publika, v prime time, tedy v hlavním vysílacím čase, se dostala k 18 %.

SOBOTNÍ DATA: ČT 1 v sobotu nejsledovanější televizí, večer vyhrály její Zázraky přírody

widgety

Jednička byla lídrem trhu, ale pouze u staršího publika v rámci celodenního podílu. S pozicí dvojky se musela v této kategorii smířit Nova. Celodenní podíl u mladšího a primetimový podíl u staršího publika překročil 19 %. Nejvyšší hodnoty dosáhl share v tuto část dne u diváků ve skupině od 15 do 54 let, kde byl 22,29 %. Nejsledovanějším pořadem dne byly Televizní noviny. Na Nově si je nenechalo ujít více než půl druhého milionu diváků. Přes milionovou hranici se dostaly i Sportovní noviny. Velmi vysokou sledovanost měly ale i konkurenční Zprávy FTV Prima – 1,051 milionu diváků (share 27,19 %; 19,34 % v 15-54).

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+